صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵  ، 
کد خبر : ۲۹۴۰۲۴

اخبار کوتاه

رسانه عرب‌زبان «رأی الیوم» با اشاره به دیدار ابومازن با سرکرده منافقین، آن را در راستای اشتباهات مرگبار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دانست و نوشت: «این دیدار بیان‌کننده این است که عباس از اردوگاهی به اردوگاه دیگر متمایل شده است و این اقدام با اصل بی‌طرفی و قرار دادن مسئله فلسطین در رأس امور تناقض دارد.»
«خالد العبیدی» وزیر دفاع عراق از برکناری ۱۰۶هزار عضو ارتش و نهادهای امنیتی از زمان حمله داعش به عراق خبر داد و گفت: قرارداد این عده را در مؤسسات نظامی لغو کرده‌ایم و تصمیم بر این است کسی که بیش از یک بار از جنگ فرار کرده، دیگر به نهادهای نظامی و امنیتی بازنگردد.
نیروهای ارتش و الحشد الشعبی عراق پیشروی سریعی در آخرین منطقه تحت تسلط تروریست‌های داعش در شرق الرمادی دارند و مقاومت چندانی از سوی تروریست‌ها وجود ندارد. ده‌ها نفر از تروریست‌های داعش پس از ناتوانی در مقابل نیروهای عراقی، خود را تسلیم کردند و تعدادی از آنها به مناطق بیابانی منطقه متواری شدند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از کمک‎های بین‌المللی به مؤسساتی که موجودیت این رژیم را به رسمیت نشناخته‌اند، ابراز نگرانی کرد و گفت: به‌تازگی من از جنجال‎های پیش‌آمده در فرانسه درباره کمک به برخی مؤسسات که برهم‌زننده امنیت هستند، مطلع شدم و باید بگویم که ضروری است راهکاری جمعی در این‌باره اندیشیده شود.
مسئول روابط خارجی جنبش حماس با بیان اینکه هر فردی تنها دو دوره می‌تواند رئیس دفتر سیاسی این جنبش باشد، گفت: حماس طی ماه‌های آینده رئیس جدید دفتر سیاسی خود را انتخاب می‌کند. «اسامه حمدان» تأکید کرد: با انتخاب رئیس دفتر سیاسی جدید راهبردهای این جنبش تغییری نخواهد کرد.
مهرداد لاهوتی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه تولیدکنندگان در حال حاضر با ۲۰ یا ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: به اعتقاد بنده ۵۰ درصد از ۵۰ میلیارد دلاری که واردات داشته‌ایم، قابل حذف است.
یک کودک ۱۳ ساله آلمانی انجمنی با عنوان «گیاه برای سیاره» را با شعار «حرف زدن را بس کن، درختکاری را شروع کن!» تأسیس کرده است؛ این کودک از ۹ سالگی شروع به کاشت درخت کرده و تاکنون بیش از یک میلیون درخت کاشته است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات