صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰  ، 
کد خبر : ۲۹۳۵۸۱

اخبار کوتاه

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران با اشاره به اینکه ۹۰ درصد معادن ایران کوچک هستند و دولت هم تنها به معادن بزرگ توجه دارد، گفت: حدود ۹۰ درصد ماشین‌آلات در معادن کوچک فرسوده‌اند که باید از رده خارج شده و به‌روز شوند. سهل‌آبادی افزود: یکی از دردهایی که دامن‌گیر تولید در ایران شده، این است که همه می‌خواهند از جزیره خود دفاع کنند و در این‌باره سازمان‌های مختلفی، مانند محیط زیست، منابع طبیعی و... به سهم خود مانع تولید می‌شوند.
پس از آنکه پلیس اسرائیل[رژیم صهیونیستی] پرونده‌های مختلفی را درباره فساد مالی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم گشود، اکنون تحقیقات پلیس ابعاد گسترده‌‌تری به خود گرفته و به دیگر اعضای خانواده او نیز سرایت کرده است. به‌ نوشته روزنامه «هاآرتص»، مهم‌ترین پرونده فساد مالی که درباره نتانیاهو مطرح می‌شود، دریافت یک میلیون دلار از آرناود میمران، متخلف و مفسد اقتصادی فرانسوی است که گفته می‌شود برای تبلیغات نخست‌وزیری هزینه شده است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات در سال ۹۶ از اولویت‌های اصلی وزارت کشور است، گفت: وزارت کشور تاریخ ۲۹ اردیبهشت را برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا به شورای نگهبان پیشنهاد داده است که شورای نگهبان هم مخالفتی با برگزاری انتخابات در این تاریخ ندارد؛ اما منتظر اعلام رسمی شورای نگهبان در این باره هستیم.
در جلسه انتخاب هیئت‌رئیسه دائمی فراکسیون امید، محمدرضا عارف، عبدالکریم حسین‌زاده، فاطمه سعیدی، محمدرضا تابش، مسعود پزشکیان، بهرام پارسایی، محمد فیضی، مصطفی کواکبیان و محمود صادفی به عنوان اعضای هیئت‌رئیسه دائم این فراکسیون انتخاب شدند.
علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حوزه‌های علمیه ما باید با دستگاه‌های موسیقی آشنا شوند، از طرفی باید یکسری آهنگسازها را به حوزه علمیه بفرستیم تا مجتهد شوند و بتوانند احکام مربوط به این موضوع را استنباط کنند.
عباس عبدی ضمن انتقاد از تیم رسانه‌ای دولت، گفت: دفتر رئیس‌جمهور بوروکراتیک و غیرسیاسی است و در بخش رسانه هم فوق‌ضعیف است.
«تراز می» نخست‌وزیر انگلیس در نخستین اقدام خود سلاح‌های هسته‌ای را نوسازی می‌کند؛ هزینه این نوسازی بالغ بر چند میلیارد پوند برآورد شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات