صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳  ، 
کد خبر : ۲۹۳۹۸۸

اخبار کوتاه

دبيركل حزب‌الله لبنان با بيان اينكه سعودي‌ها به جاي اينكه دست‌شان را به سوي ايران دراز کنند، به سوي دشمن صهيونيستي دراز كرده‌اند، گفت: «عادي‌سازي روابط سعودي‌ها با صهیونیست ها، راه ديگر كشورهاي عربي را براي عادي‌سازي روابط‌شان با اين رژيم اشغالگر مي‌گشايد.» سیدحسن نصرالله همچنین تأكيد كرد: «فرهنگ و انديشه كساني كه در كليسايي در فرانسه يك كشيش را سر بريدند و در عراق و آلمان شهروندان عادي را كشتند، تكفيري و وهابي است.»
علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه فرایند پذیرش شرکت پدیده در بورس مراحلی دارد که باید به صورت قانونی و منطقی طی شود، گفت: در وهله نخست باید صورت‌های مالی مورد بررسی و حسابرسی قرار گیرد که این امر مراحل نهایی را طی می‌کند. از سازمان بورس هم خواسته‌ایم که با نظر مثبت این موضوع را بررسی کرده و شرایط لازم برای حل مشکل شرکت پدیده را فراهم کند.
محمود صادقی، عضو فراکسیون امید مجلس گفت: انفعال، عافیت‌طلبی و بعضاً مرعوب بودن مسئولان دولتی یکی از دلایل برآورده نشدن مطالبه‌هاست. دولت حاضر نیست مطابق وعده‌اش، مسئولیتی را که برعهده گرفته‌ است، به انجام برساند. به نظر می‌رسد، ضعف درونی دولت از اهمیت بیشتری نسبت به مشکلات ساختاری برخوردار است.
رئیس‌جمهور ترکیه اعلام کرد: تمام مراکز آموزشی نظامی در این کشور را تعطیل خواهد کرد و به جای آن دانشگاه‌های دفاع ملی راه خواهد انداخت. به گزارش خبرگزاری «رویترز»، اردوغان تأکید کرد: حجم نیروهای امنیتی ژاندارمری در ترکیه را کاهش خواهد داد و در مقابل به شمار تسلیحات و جنگ‌افزارهای موجود در ترکیه خواهد افزود.
در پي حملات اخير تروريستي در فرانسه، «مانوئل والس» نخست‌وزير اين كشور ضمن تأكيد بر تشديد نظارت بر فعاليت‌هاي مذهبي، خواهان تغيير در روابط با جامعه مسلمانان در اين كشور شد. والس گفت: «ضروري است روابط با اسلام و جامعه مسلمانان در فرانسه به دقت بازنگري شود و تغییر كند.»
پارلمان عراق به طور رسمی قانون انحلال و ممنوعیت حزب بعث برای هرگونه فعالیت سیاسی را تصویب کرد. بر اساس این قانون، هر گونه فعالیت نژادپرستانه، تروریستی و تکفیری در این کشور با مجازات روبه‌رو خواهد شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات