صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲  ، 
کد خبر : ۲۹۴۰۶۱

اخبار

آقای روحانی هیچ‌گاه ما را به خودش علاقه‌مند نکرد!
دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: اصلاً عشقی از جانب ما به آقای روحانی وجود ندارد؛ روزی هم که آقای روحانی از ریاست‌جمهوری کنار برود، ممکن است هیچ‌گاه به دیدن او نرویم. «علی شکوری‌راد» با تأکید بر اینکه دولت سابق عامل مشکلات کشور است، گفت: ما منکر این نیستیم که دولت در برخی زمینه‌ها ضعیف بوده و می‌توانست بهتر عمل کند.  بارها اعلام کرده‌ایم که موضع ما در قبال دولت آقای روحانی «اتحاد و انتقاد» است. دبیرکل حزب اتحاد ملت در پاسخ به پرسشی درباره انتخابات آتی ریاست‌جمهوری، تصریح کرد: اگر آقای روحانی در کابینه ترمیم انجام ندهد، شرایط را برای حمایت اصلاح‌طلبان از خودش سخت‌تر می‌کند. وی افزود: آقای روحانی هیچ‌وقت سعی نکرده است ما را نسبت به خودش علاقه‌مند کند؛ همین الآن هم که در مسند قدرت است، روزهای عید در را باز نمی‌کند که حامیان وی به دیدنش بروند. شخصیت آقای روحانی این گونه نیست که اساساً ارتباط گسترده برقرار کند.

برجام و انتخابات سال آینده ایران
روزنامه «نیویورک تایمز» در گزارشی درباره فرجام برجام نوشته است: «هرچند که فروش نفت افزایش یافته، اما خوش‌بینی آقای روحانی نسبت به دیگر منافع مورد انتظار توافق، یعنی پایان انزوای ایران و سرازیر شدن سرمایه خارجی و به تبع آن رشد اقتصادی، هنوز عملی نشده است. همین مسئله چشم‌انداز انتخاب مجدد او در انتخابات سال آینده را در معرض خطر قرار داده است.» این رسانه با اشاره به پابرجا بودن تحریم‌های یکجانبه آمریکا، نوشته است: «بانک‌های بزرگ اروپایی که از احتمال نقض این ممنوعیت‌ها نگران هستند و از قبل هم چندان اشتیاقی برای همکاری با ایران نداشتند، تا حد زیادی خود را از این کشور دور نگه داشته‌اند و همین مسئله موجب ناخرسندی مقامات ایرانی شده است.» گفتنی است، رهبر معظم انقلاب روز گذشته از محقق نشدن منافع ایران در برجام و بدعهدی آمریکا به شدت انتقاد کردند.

رابطه با رژیم صهیونیستی هیچ فایده‌ای ندارد
محمد ولد عبدالعزیز، رئیس‌جمهور موریتانی در گفت‌وگو با روزنامه «الاهرام» مصر با اشاره به نقش موریتانی و مصر در مبارزه با تحرکات رژیم صهیونیستی در آفریقا گفت: معتقدم که همه ما وظیفه داریم با تحرکات اسرائیل در آفریقا مقابله کنیم، زیرا منافع مشترک آفریقا با اعراب بیش از منافع آنها با اسرائیل است و موریتانی رابطه با رژیم صهیونیستی را تجربه کرده و هیچ فایده‌ای نبرده است. وی در پاسخ به پرسشی درباره تلاش‌های نتانیاهو برای مطرح کردن خودش در مقام کارشناس مبارزه با آنچه آن را تروریسم اسلامی می‌خواند، گفت: نتانیاهو هیچ تخصصی غیر از کشتار و دروغگویی ندارد و ما آماده هستیم بهای قطع رابطه خود با رژیم صهیونیستی را بپردازیم؛ زیرا وجود سفارت این رژیم در نواکشوت هیچ توجیهی ندارد.

سود صهیونیست‌ها از ناامنی‌های اروپا
بسیاری از شرکت‌های صهیونیستی مجموعه‌های کاملی از تجهیزات نظامی، شامل سلاح‌ها و ابزارهای پیشرفته را برای پوشش مرزهای اروپا به کشورهای این قاره می‌فروشند. در حالی که مدیران اجرایی صنایع نظامی صهیونیستی و برخی از مسئولان این رژیم در وزارت جنگ از کاهش صادرات خود به اروپا طی ۱۰ سال گذشته اظهار نگرانی می‌کردند، در ماه‌های اخیر و پس از سرازیر شدن سیل آوارگان به مرزهای اروپا و وقوع حملات تروریستی در تعدادی از شهرهای این قاره، به نظر می‌رسد که این مسیر تغییر کرده است و شرکت‌های صهیونیستی با صادرات تجهیزات نظامی سود کلانی را به دست آورده‌اند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات