صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵  ، 
کد خبر : ۲۹۴۲۶۶

اخبار کوتاه

اسدالله بادامچیان، نایب‌رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت، حقوق نخست‌وزیر در دوران شاه ۲۰ هزار تومان بود، یعنی بیست میلیون فعلی که وقتی بازرگان پس از انقلاب به منزله یک فرد متمکّن نخست‌وزیر شد، تقریباً همان حقوق را گرفت، فیش‌های آن هم موجود است؛ ولی وقتی رجایی رئیس‌جمهور شد، حقوق خود و کابینه را ۴۶۰۰ تومان در نظر گرفت و گفت: رئیس‌جمهور چون رئیس‌جمهور است، نباید بیشتر از وزرا حقوق بگیرد.
«ولیدبن‌طلال» شاهزاده میلیاردر سعودی و نوه «عبدالعزیز آل‌سعود» در پی خرید شبکه اجتماعی توئیتر است. «استیو بالمر» مدیر عامل سابق مایکروسافت به همراه این شاهزاده سعودی پیشنهاد خرید سهام این شرکت به بهای حدود ۲۶ میلیارد دلار را داده‌اند. نکته اصلی درباره این شاهزاده سعودی، وضعیت مالی و سرمایه‌گذاری‌های وی نیست، بلکه گرایش‌های سیاسی ضد ایرانی وی است.
«دیمیتری روگوزین» معاون نخست‌وزیر روسیه گفت: کشورش ۵۰ درصد از تعهدات خود برای تحویل اس ۳۰۰ به ایران را عملی کرده است. سرگئی چمزوف، رئیس شرکت سازنده این سامانه‌های دفاع موشکی نیز پیشتر گفته بود که مسکو تمامی تعهداتش تحت این قرارداد را تا پایان سال جاری میلادی عملی خواهد کرد.
علی‌محمد نمازی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه اصلاح‌طلبان نامزد صددرصدی خود را باید معرفی کنند، گفت: آقای روحانی اصولگرایی بود که از آن جبهه فاصله گرفت و ما از وی حمایت کردیم، اما نامزد اصلی ما نبود؛ لذا نظر شخصی من این است که نامزد اصلی خود را روی کار بیاوریم.
محمدعلی نجفی از سوی دولت مأموریت پیدا کرده است تا به طور رسمی امور مربوط به انتخابات آینده را برعهده گیرد. مأموریت وی برای سکّان‌داری ستاد انتخاباتی دولتی‌ها در حالی است که گفته می‌شود، برخی از بزرگان اصلاحات، از جمله محمد خاتمی به شدت با این مسئله مخالفت کرده‌اند.
جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین اعلام کرد، انتخابات شورای شهر با وجود اهمیتی که دارد، برای خروج از بحران ملی کنونی مناسب نیست. این جنبش ضمن تأکید بر عدم مشارکت در انتخابات شورای شهر، خواستار تشریک مساعی برای تحقق وحدت و تقویت انتفاضه و مقاومت شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات