صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴  ، 
کد خبر : ۲۹۴۲۴۸

اخبار کوتاه

علی قنبری، مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه خرید تضمینی گندم از مرز ۱۰ میلیون تن گذشت، گفت: با خرید این میزان گندم و با توجه به موجودی ابتدای سال، امکان صادرات حداقل دو میلیون تن گندم فراهم است. گفتنی است، برای اولین بار طی چند سال اخیر، خرید تضمینی گندم داخلی از میزان مصرف سالیانه پیشی گرفته و کشور از واردات این کالای راهبردی ‌بی‌نیاز شده است.
سردار سیدمسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت حقوق کارکنان نیروهای مسلح اظهار داشت: حداکثر دریافتی کارکنان، مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح بالاتر از حدّ مجازی که قانون تعیین کرده، نبوده است. وی در ادامه گفت: سیاست ستاد کل در مورد حقوق‌ها، کاهش فاصله میان حداقل و حداکثر دریافتی‌هاست.
در حالی که کمیته المپیک عربستان سعودی به علت ترس از واکنش رژیم غاصب صهیونیستی، علت انصراف «جود فهمی» ورزشکار عربستانی در المپیک ریو را آسیب‌دیدگی وی از ناحیه دست و پا در تمرینات اعلام کرد، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» افشا کرد، علت کناره‌گیری این بانوی جودوکار خودداری او از رویارویی با «ژیلی کاهن» ورزشکار وزن ۵۲ کیلوگرم رژیم صهیونیستی است.
محمدرضا نعمت‌زاده، وزير صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم هفته گذشته ارسلان فتحي‌پور، رئيس کميسيون اقتصادي مجلس قبل را به سمت معاون اقتصادي و بازرگاني خود منصوب کرده بود که پس از انتقادات مطرح شده درباره اين انتصاب، فتحي‌پور از وزارت صنعت کنار گذاشته شد. گفتنی است، وی براي شرکت در انتخابات مجلس دهم ردّ صلاحيت شده بود.
شبکه «بي‌بي‌سي» اعلام کرد: داستان «شهرام اميري» بسیار پيچيده است و مصاحبه‌هاي وي سرشار از تناقض‌گويي است. آمريکايي‌ها پنج ميليون دلار به شهرام اميري داده بودند تا به آنها اطلاعات بدهد و همين مسئله براي وي گران تمام شد.
پنجمین دوره کنگره شعر فرهنگ یاران پاسدار پنجشنبه (۲۱ مرداد) همزمان با دهه کرامت در استان قم در جوار حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) و با شعرخوانی شعرای برتر پاسدار و تجلیل از آنها برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات