صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵  ، 
کد خبر : ۲۹۴۴۴۴

اخبار کوتاه

محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی ضمن تشریح ابعاد خودکفایی گندم گفت: در سال ۹۲ ذخایر استراتژیک گندم از چند صد هزار تن تجاوز نمی‌کرد که تنها برای مصرف ۱۸ تا ۲۱ روز کشور کافی بود و این مسئله یک وضعیت بحرانی محسوب می‌شد. در همین سال با مجوز شورای عالی امنیت ملی برای خرید کالاهای استراتژیک و مهم‌ترین آن گندم از منابع صندوق استفاده کردیم، اما اکنون در تولید گندم خودکفا هستیم و ۱۳میلیون تُن از این محصول را در سیلوها ذخیره کرده‌ایم.
سیدکمال‌ سجادی، سخنگوی جبهه پیروان با اشاره به اینکه جبهه پیروان خط امام و رهبری مشغول بحث و بررسی درباره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای ۹۶ است، اظهار داشت: قرار است همه اصولگرایانی که محوریت روحانیت مبارز را قبول دارند، ائتلافی تشکیل دهند.
محمدرضا عارف در دیدار جمعی از نمایندگان نشریات دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور در پاسخ به پرسشی درباره مسئله حصر، گفت: رئیس‌جمهور محترم حلّ مسئله حصر را فراموش نکرده‌اند و می‌دانم دغدغه بسیاری از دلسوزان هم رسیدگی به موضوع حصر است. همگان با شرایط پیچیده کشور آشنایی دارند و ان‌شاءالله با سازوکار منطقی این مسئله حل شود.
محمدجواد جمالی نوبندگانی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که دولت روسیه به تعهدات خود در اجرای قرارداد تحویل سامانه اس ۳۰۰ به خوبی عمل کرده است و بر اساس اطلاعات رسیده، این سامانه تا پایان سال میلادی به صورت کامل به ایران تحویل داده خواهد شد.
وزیر راه امروز برای افتتاح رسمی آنچه «کترینگ بین‌المللی و بزرگ‌ترین کترینگ خاورمیانه» عنوان شده است به خانی‌آباد می‌رود؛ گویا در خلأ توافق ایرباس‌ها، فعلاً باید به ورود شرکت‌های پخت‌و‌پز با سرمایه‌گذاری و آشپزی اتریشی‌ها در کترینگ قطارهای ایرانی اکتفا کنیم. ‌در این مراسم سفیر اتریش در ایران عباس آخوندی را همراهی می‌کند.
مرتضي مبلّغ، معاون سياسي وزير كشور دولت اصلاحات درباره احتمال نامزدی احمدي‌نژاد گفت: احمدي‌نژاد وارد رقابت انتخاباتي‌اي كه در نهايت به شكست سنگين او بينجامد، نخواهد شد. وی افزود: قاليباف اخيراً تحرّكات انتخاباتي‌اي داشته كه ممكن است نشانه‌اي از تمايل او براي ورود به گود انتخابات باشد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات