صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰  ، 
کد خبر : ۲۹۴۵۵۷

اخبار کوتاه

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به افزایش سطح تقابل راهبردی میان ایران و آمریکا و نیز تحولات چند سال اخیر در منطقه، گفت: افزایش سطح تقابل راهبردی میان جمهوری اسلامی ایران و آمریکا به عنوان رأس استکبار کاملاً مشخص است؛ به‌ویژه در دهه اخیر که تحولاتی مانند بیداری اسلامی، ظهور گروه‌ها و جریانات مشکوک تکفیری در منطقه اتفاق افتاده است. وی افزود: در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران هم در برابر تهدیدات فزاینده و هم فرصت‌های بی‌شمار قرار گرفته است.
شبکه دو رژیم صهیونیستی اعلام کرد، سازمان‌ها و جمعیت‌های اسرائیلی (صهیونیستی) طرحی سه ساله را برای تخریب مسجدالاقصی و احداث بنای ساختگی موسوم به «معبد سلیمان» برنامه‌ریزی کرده‌اند. گفتنی است، شنبه هفته جاری همزمان با سالروز آنچه در تقویم صهیونیست‌ها «تخریب هیکل (معبد)» نامیده می‌شود، صدها صهیونیست به بخش قدیمی قدس اشغالی یورش بردند و مسجدالاقصی مورد هتک حرمت آنها قرار گرفت.
در حالی که حکم امحای بنزها و پورشه‌های قاچاق قطعی شده بود و هیچ مانعی برای اجرای این حکم وجود نداشت، روز گذشته اعلام شد که امحای این خودروهای قاچاق منتفی شده است. این در حالی است که خبرهای رسیده نشان می‌دهد، محموله جدید پورشه ۷۱۸ باکستر با اخذ مجوزهای لازم به زودی با پلاک ملی وارد کشور می‌شود.
روزنامه انگلیسی «آبزرور» از توافق سرّی انگلیس و بحرین درباره آموزش نظامیان آل‎خلیفه برای سرکوب اعتراضات مردمی بحرین خبر داد. روزنامه «منامه پست» به نقل از این روزنامه انگلیسی گزارش داد، این قرارداد به ارزش ۵/۸ میلیون پوند بین دانشکده افسری انگلیس و وزارت کشور بحرین منعقد شده است.
یکی از اعضای مجمع روحانیون از دیدار رئیس دولت یازدهم با مردِ در سایه جریان فتنه خبر داد و درباره این دیدار اظهار داشت: دیدار حسن روحانی با موسوی خوئینی‌ها در قالب مجمع روحانیون نبوده، بلکه دیداری شخصی بوده است.
در حالی که دو هفته تا برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران مانده، فراکسیون اصلاح‌طلبان، برای تبادل‌نظر و تصمیم‌گیری به منظور گزینه‌های مطرح در انتخابات آخرین هیئت‌رئیسه این دوره شورای شهر، فعالیت خود را آغاز کرده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات