صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱  ، 
کد خبر : ۲۹۴۷۹۴

اخبار کوتاه سه شنبه 2شهریور

محمد امین، رئیس مؤسسه شهدای جنبش اسلامی نیجریه در مصاحبه‌ای گفت: با شیخ زکزاکی تماس گرفتم و خبر همدلی و همدردی مردم ایران با شیعیان نیجریه و همچنین تلاش آنان برای آزادی وی را دادم. شیخ ‌زکزاکی از این مسئله خوشحال شد و گفت: «به عزیزان ما در ایران مخصوصاً در قم و به‌ویژه دو بزرگوار آیت‌الله اراکی و آیت‌الله اعرافی سلام برسانید. آیت‌الله اراکی درباره مظلومیت ما زحمت‌های فراوانی می‌کشند و آیت‌الله اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه‎شان ما را یاد می‌کنند.»
یک وبگاه آمریکایی در مطلبی با اشاره به سخنان وزیر دفاع کشورمان در زمینه افزایش توان موشکی ایران، نوشت: «زرّادخانه موشکی ایران بزرگ و متنوع است و تهدید بسیار جدی علیه کشتی‌های آمریکا در منطقه به شمار می‌آید. «دیلی کالر» همچنین با اشاره به توان موشکی کشورمان در سطح دریا نوشت: «موشک‌های کروز از ناحیه‌ای دور قابل هدایت بوده و با برنامه‌ریزی به صورت افقی حرکت می‌کنند.»
منابع صهیونیستی خبر دادند که رژیم اشغالگر قدس سامانه گنبد آهنین را از بیم حملات مقاومت از غزه در جنوب فلسطین اشغالی مستقر کرده است. این سامانه در مناطق «بئر السبع» و «نتیفوت» مستقر شده و هدف از استقرار آن مقابله با پرتاب موشک‌های احتمالی از نوار غزه، در واکنش به حملات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی به بیت حانون و بیت لاهیا است.
دادستان کل کشور گفت: ما شنیده‌ایم که چهار هزار کامیون و کانتینر هر روز از بندرعباس به داخل کشور وارد می‌شوند که تنها ۱۵۰ مورد از آنها بررسی و بازبینی می‌شوند؛ این بدین معناست که سه هزار و ۸۵۰ کانتینر و کامیون بدون بازرسی وارد کشور می‌شوند، این در حالی است که ممکن است محتوای آنها کالاهای مجاز، غیرمجاز یا مواد مخدر باشند.
دولت آلمان درصدد است از مردم این کشور بخواهد که همیشه مایحتاج اولیه خود را برای مدت ۱۰ روز در خانه ذخیره کنند. هدف آن است که مردم آلمان در صورت وقوع حمله یا فاجعه، آب و مواد غذایی ضروری را برای خود تأمین کنند.
ولی‌الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در سال گذشته نتوانستیم به رشد اقتصادی مورد نظر برسیم. وی منابع مالی بانک‌ها اشاره کرد و در ادامه افزود: در حال حاضر، ۴۵ درصد از قدرت تسهیلات بانکی متوقف است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات