صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱  ، 
کد خبر : ۲۹۵۰۵۹

اخبار کوتاه شنبه 13 شهریور 1395

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد خاتمی با اشاره به بدعهدی دشمن در برجام، گفت: رسانه‌ای نوشته بود حمله چندین بار خاتمی به برجام. حرف را درست بفهمند، ما که از طرف داخلی خودمان بد نمی‌گوییم، آنها زحمت کشیدند؛ اما زحمت‌شان با بدعهدی مواجه شد. وی ادامه داد: بعضی‌ها چندش‌شان می‌شود ما از بدعهدی آمریکا بگوییم؛ مگر شما آمریکایی هستید؟
محمود خدادوست، مشاور وزیر و مدیرکل طب سنتی وزارت بهداشت با اعلام اینکه مردم دچار فریب حجامت ۲۱ نقطه‌ای با قیمت ۷۰۰ هزار تومان نشوند، گفت: این روش در هیچ منبع طب سنتی تأیید نمی‌شود. مناسب‌ترین روش حجامت نیز در سلامت‌کده‌های طب سنتی انجام می‌شود که صلاحیت این کار را دارند.
پس از برد ۲ بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی قطر که با حواشی زیادی همراه بود، صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب با انتشار تصویری از حضور ایشان در بین اعضای تیم ملی در آستانه اعزام به بازی‌های جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه، به حمایت از تیم ملی ایران پرداخت.
منابع دیپلماتیک اعلام کردند: آمریکا و روسیه به توافق آتش‌بس ۴۸ ساعته در حلب و دادن اجازه ورود به کمک‌های بشردوستانه سازمان ملل و کاهش حملات هوایی ارتش سوریه نزدیک شده‌اند و احتمالاً این توافق روز یکشنبه اعلام می‌شود.
اصغر نورالله‌زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: در طول سه سال گذشته ۲۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال در بخش‌های مختلف اقتصادی پرداخت شده و بیش از ۲۰۰ هزار شغل پایدار ایجاد شده است.
محسن رضایی حقوق‌های نجومی را ناشی از نبود نظارت و وجود برخی از افکار خاص در مدیران کشور دانست و گفت: اگر کنترل، نظارت و حساسیت در مورد حقوق‌ها انجام ‌شده بود، از وقوع این اتفاقات جلوگیری می‌شد.
گروه تروریستی داعش قوانین جدیدی وضع کرده است که به بازیکنان فوتبال اجازه می‌دهد، اگر در زمین آسیب دیدند، حریف خود را قصاص کنند یا بابت آن دیه دریافت کنند!
رئیس پژوهشگاه رویان با اشاره به دستاوردهای این پژوهشگاه با گذشت ۲۵ سال از زمان تأسیس آن، از درمان سالیانه بیش از شش هزار زوج نابارور در رویان خبر داد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات