صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲  ، 
کد خبر : ۲۹۵۲۵۹

اخبار کوتاه 24 شهریور

رژیم سعودی نه تنها شهروندان ایرانی و سوری، بلکه یمنی‌ها را به دلیل همراهی با حضور جنبش مردمی انصارالله در صحنه سیاسی و همچنین آوارگان فلسطینی را که مدارک سوری دارند، از موسم حج امسال محروم کرد تا بر استفاده سیاسی‌اش از فریضه حج به منظور پیشبرد اهداف و سیاست‌هایش مهر تأیید بزند. بسیاری از مقامات، شخصیت‌ها، تحلیلگران و فعالان در کشورهای مختلف از اقدام رژیم سعودی در سیاسی‌کردن موسم حج انتقاد کرده‌اند.
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از اجرای طرحی خبر داد که در صورت تأمین اعتبار و به اجرا درآمدن، ظرف سه سال ۵۰۰ هزار شغل در بخش تعاون ایجاد خواهد کرد. سیدحمید کلانتری افزود: این طرح مورد توجه ستاد اقتصاد مقاومتی قرار گرفته و در دست بررسی است. کلانتری در ادامه گفت: اعتبار برآورد شده برای این طرح، ۷۵۰۰ میلیارد تومان در مدت سه سال است که سالیانه ۲۵۰۰ میلیارد تومان می‌شود.
آذر منصوری، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: فکر می‌کنم خوب است تا اطلاع ثانوی دغدغه اصلی مجموعه اصلاح‌طلبان حفظ و پیشبرد ائتلاف حداکثری باشد همچنین در ادامه ضمن برطرف کردن ایرادات و نقدها بتواند از حداکثر کارآمدی و کارایی در انتخابات آینده برخوردار باشد.
باراک اوباما، در اظهاراتی عجیب ضمن مقایسه ولادیمیر پوتین با صدام و انتقاد از اظهارات دونالد ترامپ که پوتین را مردی محبوب در روسیه خوانده بود، گفت: صدام هم در آخرین نظرسنجی حکومتش ۹۰ درصد محبوبیت داشت!
شیمون پرز، رئیس سابق رژیم صهیونیستی بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بستری شد. شیمون پرز ۹۳ ساله، در ژانویه (دی) گذشته نیز به علت ضربان نامنظم قلب، به مدت دو شب در بیمارستان بستری شده بود.

اطلاعیه
علاقه‌مندان به شرکت در آزمون جشنواره سراسری کتابخوانی در سپاه از ساعت شش بامداد ۲۵ شهریور تا پایان روز ۳۰ شهریور می‌توانند با مراجعه به پایگاه خانواده اسلامی (shamiim.ir) در آزمون سه کتاب این جشنواره شرکت کنند. برای آزمون ۳۰ دقیقه زمان در نظر گرفته شده و ۲۰ سؤال طراحی شده است که به صورت چهارگزینه‌ای است. گفتنی است، یک خودرو سواری و یکصد جایزه دیگر به برندگان فصل تابستان این جشنواره اهدا خواهد شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات