صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱  ، 
کد خبر : ۲۹۷۲۴۰

اخبار کوتاه دوشنبه 22 آذر

وبگاه خبری‌ ـ تحلیلی «میدل‌ایست‌آی» مستقر در آمریکا در گزارشی به بررسی مسئله تحویل جنگنده‌های «اف-۳۵» ساخت آمریکا به ارتش رژیم صهیونیستی پرداخت و نوشت: این تجهیزات جدید بیشتر با هدف مقابله با ایران تحویل اسرائیل [رژیم صهیونیستی] داده خواهد شد؛ چرا که با وجود آنها نیروی هوایی اسرائیل قادر خواهد بود با فریب سامانه‌های راداری و موشک‌های سطح به هوا پرواز کنند. گفتنی است، این گزارش در حالی منتشر شده است که بسیاری از تحلیلگران معتقدند، این جنگنده‌ها نه تنها موجب افزایش توانایی رژیم صهیونیستی نشده، بلکه تل‌آویو را متحمل هزینه‌های سنگین خرید جنگنده‌هایی کرده است که برایش سودی نخواهد داشت.
◄  سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس اعلام کرد: مطابق قانون که اجازه می‌دهد هر ده سال یک بار بر اساس میزان جمعیت و... تعداد نمایندگان مجلس حداکثر ۲۰ نفر افزایش یابد و از آنجا که از سال ۷۸ تاکنون اقدامی در راستای اجرای این قانون صورت نگرفته، کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر در کمیسیون امور شوراهای مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.
آیت‌الله کعبی با اشاره به برخی شایعات درباره مراجع تقلید گفت: هیچ یک از مراجع با نظام اسلامی مخالف نیستند. بنده با حضرات آیات مؤمن، شب زنده‌دار و مقتدایی خدمت حضرت آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی رسیدیم که ایشان گفتند، امروز حفظ نظام از اوجب واجبات است و تضعیف آن جایز نیست همچنین تأکید کردند ما با وجود این سید (رهبری) خیال‌مان راحت است.
«رابرت جیمز وولسی» رئیس اسبق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) در مصاحبه با «سی‌ان‌ان» در پاسخ به پرسشی درباره چگونگی برخورد آمریکا با ایران گفت: «به نظر من آنها مشکل اصلی ما در آن بخش از جهان (خاورمیانه) هستند و فکر می‌کنم در آینده هم، مشکل باقی خواهد ماند. رویکرد ما باید در بلندمدت بر مبنای تضعیف ایران باشد.»
وزیر دادگستری از تعیین سقف ۱۰ میلیون تومان برای حقوق و مزایای مقامات عالی در دولت خبر داد و گفت: ضروری است برخی از ضوابط و مقررات و قوانین در این حوزه اصلاح شود که این امر در صلاحیت مجلس شورای اسلامی است. پورمحمدی همچنین از رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما درخواست کرد، در مبارزه با فساد به کمک مسئولان کشور بیایند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات