صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳  ، 
کد خبر : ۲۹۷۷۳۴

حرف روز/ دغدغه خدمت انقلابی به مردم

عصر دیروز مراسم اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» با حضور ده نفر از چهره‌های انقلابی و حمایت ۲۱۰ فعال سیاسی و فرهنگی کشور در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد[...]
پایگاه بصیرت / فتح‌الله پریشان
یادداشت: عصر دیروز مراسم اعلام موجودیت «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» با حضور ده نفر از چهره‌های انقلابی و حمایت ۲۱۰ فعال سیاسی و فرهنگی کشور در مجموعه فرهنگی سرچشمه برگزار شد. حجت‌الاسلام محمدحسن رحیمیان، رئیس هیئت مؤسس «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» با اذعان به اینکه نظام اجرایی ما همواره از برطرف کردن مشکلات جامعه، ناتوان بوده است، گفت: باید با تلخی اذعان کنیم که بخشی از کارگزاران نظام، از مردم فاصله گرفته‌ و به سمت رفاه و ثروت‌اندوزی متمایل شده‌اند. وی هدف از شکل‌گیری این جبهه را پشتیبانی از گفتمان انقلاب اسلامی و اقدام صادقانه برای تحقق گفتمان و مطالبات رهبری، شامل حل مشکلاتی همچون اشتغال، رکود و فساد اقتصادی و اداری و همچنین تلاش برای تحقق عدالت ذکر کرد. اعلام موجودیت این تشکل مردمی با نگاه ولایی و انقلابی و ارزشی بازتاب‌ها، سؤال‌ها و تحلیل‌هایی را در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به دنبال داشت که نکاتی در این زمینه قابل ذکر است؛
۱ـ این جبهه یک تشکل مردمی بوده و به دلیل نداشتن ساختار مرسوم حزبی، حزب تلقی نمی‌شود. بر اساس این، به معنای انشقاق جدید در جریان اصولگرایی نیست.
۲ـ با توجه به اینکه از تغییر ذائقه‌ها و سلیقه‌ها گریزی نیست و ضرورت طرح گفتمانی جدید برای حفظ نیروهای انقلابی و جذب نیروهای جدید و رویش‌های تازه در راستای عملیاتی‌سازی جذب حداکثری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به گفتمان انقلاب احساس می‌شود، اصل شکل‌گیری این تشکل مردمی امری مستحسن بوده و عاملی برای ایجاد انسجام و وحدت در بین نیروهای انقلابی و ارزش‌مدار خواهد بود.
۳ـ نیروهای مردمی انقلاب اسلامی بدون چشمداشت‌های جناحی و خواسته‌های سهم‌خواهانه به دنبال طرح و اثبات این موضوع هستند که گفتمان انقلاب اسلامی هنوز برترین گفتمان بوده و از ظرفیت‌های زیادی برای ساماندهی و تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم غیور ایران برخوردار است. با اتکا به این گفتمان و تکیه بر توانمندی داخلی و تقویت ساخت درونی قدرت جمهوری اسلامی می‌توان بر مشکلات مردم فائق آمد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات