صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱  ، 
کد خبر : ۲۹۷۹۰۱

اخبار کوتاه یکشنبه 12 دی

«قدرت حسین قلی‌اف» نماینده مجلس آذربایجان در واکنش به حواشی سفر اخیر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به این کشور با اشاره به انتقاد مقامات جمهوری اسلامی به این سفر، اظهارات تندی را مطرح کرد و در کمال تعجب اظهار داشت: «ایران را از روی نقشه محو می‌کنیم!» وی همچنین تأکید کرد: دولت باکو باید به تهدیدهای ایران در این زمینه واکنش جدی نشان دهد.
کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان درباره اظهارنظر آیت‌الله محمد یزدی که منشور حقوق شهروندی را کار تبلیغاتی دولت یازدهم توصیف کرده بود، گفت: تا زمانی که مصوبه‌ای برای شورای نگهبان نیاید، ما فارغ از اظهارنظر هستیم و اظهارنظر رسمی نخواهیم داشت؛ ولی اعضای شورای نگهبان آزادند که نظرات شخصی خود را اعلام کنند.
علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فیلتر توئیتر و فیس‌بوک مربوط به دوره خاص بوده و هم‌اکنون امکان رفع فیلتر این شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. وی تأکید کرد: فیلتر این دو شبکه پس از ناآرامی‌های سال ۸۸ اتفاق افتاد و دیگر مشکلی بابت استفاده از این شبکه‌ها وجود ندارد.
حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، هدف از برگزاری کنگره شعر حجاب و عفاف را ارتباط با نسل جوان دانست و گفت: ما در سال‌های گذشته شاهد ادبیات کم‌تأثیری در حوزه عفاف و حجاب بوده‌ و در این امر موفق عمل نکرده‌ایم.
شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان، در پاسخ به توئیت یکی از کاربران که از او خواسته برای یکی از متهمان امنیتی کاری بکند، نوشته است: «تا آنجا که در توانم بوده، دریغ نکرده و نخواهم کرد.»
محمدجواد لاریجانی با اشاره به اظهارنظرهای این روزهای برخی افراد مبنی بر اینکه در نهم دی نباید درباره فتنه صحبت کنیم؛ بلکه فقط باید از اتحاد دم بزنیم، گفت: این حرف‌ها «قرآن سر نیزه کردن» است.
آمار هشت ماهه عملکرد صنعت بیمه حاکی از آن است که بیمه‌ها در این مدت ۱۸ هزار میلیارد تومان بیمه‌نامه فروخته و ۱۰/۲ هزار میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده‌اند.
رئیس کل بانک مرکزی پیش‌بینی می‌کند تا پیش از پایان سال قیمت دلار در بازار آزاد به کمتر از سه هزار و ۸۰۰ تومان کاهش یابد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات