صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸  ، 
کد خبر : ۲۹۸۰۱۱

گزارش روز/ تسرّی تردید

در آخرین لحظه‌های برنامه «متن و حاشیه» شبکه سوم سیما و در پایان مناظره حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان و مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس دهم، مجری برنامه اعلام می‌کند.[...]
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت: در آخرین لحظه‌های برنامه «متن و حاشیه» شبکه سوم سیما و در پایان مناظره حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان و مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در مجلس دهم، مجری برنامه اعلام می‌کند، روابط عمومی وزارت راه با برنامه تماس گرفته و انعقاد قرارداد این وزارتخانه با یک شرکت اتریشی با موضوع کترینگ راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران را تکذیب کرده است! تکذیبی تعجب‌برانگیز و کاملاً متضاد با آنچه پیش از این در رسانه‌ها منتشر شده بود!
مرداد ماه سال جاری بود که وزیر راه دولت یازدهم همراه مدیرعامل مستعفی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با حضور در ایستگاه راه‌آهن تهران با یک شرکت اتریشی قراردادی را امضا کردند تا این شرکت غذای راه‌آهن و تمام شرکت‌های وابسته را برای دوره‌ای ۱۰ ساله و به شکل انحصاری تأمین کند! حضور و انعقاد قراردادی که در برابر دوربین‌ رسانه‌ها انجام شد و با یک جست‌وجوی ساده در فضای مجازی می‌توان عکس‌های یادگاری خوشحال و خندان وزیر راه دولت تدبیر و امید با مسئولان این شرکت یا در حال چشیدن غذای‌های ایرانی پخته شده به دست خارجی‌ها را یافت! موضوعی که همان زمان نیز انتقادات فراوانی را برانگیخت و به وزارت راه به دلیل این رویکردش تذکرات جدی داده شد؛ تذکرات و انتقاداتی که البته وزیر آنها را نشنید و تلاش کرد با سکوت از کنار آنها بگذرد!
حال با این تفاسیر این سؤال به وجود می‌آید که وزارت راه در تماس با این برنامه تلویزیونی چه چیزی را تکذیب کرده است؟ چگونه می‌توان موضوعی تا این حد واضح را تکذیب کرد؟! از این پس چگونه می‌توان به دیگر اظهارات و توضیحات وزارت‌خانه‌ای اعتماد کرد که مسئله‌ای به این روشنی را تکذیب می‌کند که نه تنها زمان زیادی از آن نگذشته است؛ بلکه اخبار و تصاویری از آن در دسترس مردم قرار دارد؟ با این شرایط می‌توان به افکار عمومی حق داد که به دیگر اظهارات مقامات این وزارتخانه هم با دیده تردید بنگرند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات