صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹  ، 
کد خبر : ۲۹۸۲۱۱

اخبار کوتاه یکشنبه 19 دی

با دستور وزیر نفت، گاز تمامی ساختمان‌های وزارت نفت و شرکت‌های تابع در تهران تا اطلاع ثانوی قطع شد. در نامه ارسالی شرکت ملی گاز به معاونت منابع انسانی وزارت نفت، آمده است: «به دستور مقام عالی وزارت، در خصوص مدیریت هوشمندانه مصرف گاز طبیعی، ضرورت صرفه‌جویی و اهمیت گازرسانی به تمامی مناطق کشور با اولویت مناطق سردسیر در فصل سرما، خواهشمند است، دستور فرمایید در اسرع وقت گاز مصرفی موتورخانه‌های تمامی ساختمان‌های اداری وزارت نفت و چهار شرکت اصلی تا اطلاع ثانوی قطع شود.»
پلیس رژیم صهیونیستی برای بار دوم از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم، به ظن دریافت هدایا و برخی گمانه‌زنی‌های دیگر مبنی بر فساد مالی بازجویی کرده است. سرپرست تیم بازجویان از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، پلیس ایرانی‌زاده‌ای است که کوروش برنور نام دارد. رسانه‌های این رژیم نوشته‌اند: کوروش برنور به «سخت‌گیری» در بازجویی از مقامات ارشد پیشین صهیونیستی که در مظان اتهام فساد بوده‌اند، شهرت دارد.
تحلیل داده‌های اطلاعاتی یک اندیشکده معروف آمریکایی از سوی وزارت دفاع آمریکا نشان می‌دهد، دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهور کنونی این کشور که آخرین روزهای کاری خود را سپری می‌کند، در سال ۲۰۱۶، از ۲۶ هزار و ۱۷۱ بمب استفاده کرده که این رقم در قیاس با سال ۲۰۱۵، سه هزار و ۲۷ مورد بیشتر بوده است.
محمد‌بن‌سلمان، جانشین ولی‌عهد عربستان سعودی در مصاحبه با مجله آمریکایی «فارن افرز» در اظهاراتی گستاخانه درباره آینده روابط این کشور و ایران گفت: هیچ جایی برای مذاکراه با کشوری که به صادر کردن ایدئولوژی کوته‌نظرانه خود می‌پردازد، از تروریسم حمایت می‌کند و به نقض حاکمیت دیگر کشورها می‌پردازد، وجود ندارد.
عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: براساس هماهنگی بین وزارتخانه‌های تعاون، علوم و تحقیقات، صنعت و آموزش‌وپرورش برای تربیت نیروی انسانی ماهر و کارآفرین، طرح‌های متعددی همچون کاشف، فاتب و فاجد اجرا می‌شود.
در حالی که تهران و واشنگتن سال‌هاست رابطه دیپلماتیک ندارند، «کریس کالینز» نماینده جمهوریخواه نیویورک در مجلس نمایندگان آمریکا و عضو تیم انتقالی ترامپ در اظهاراتی عجیب گفت: دیپلمات‌های ایرانی باید از واشنگتن اخراج شوند!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات