صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹  ، 
کد خبر : ۲۹۸۴۰۸

حرف روز/ دغدغه نیروهای انقلاب

آمده‌ام، خدایا کمکم کن تا از این جسم دنیوی و فکرهای مادی نجات یابم. به من هم مثل شهدا شیوه گذراندن این فانی و محل گذر را بیاموز. به من هم معرفت امام زمانم را عنایت فرما. به من هم معرفت اهل بیت علیهم‌السلام را بده. خدایا کمکم کن که تمام وجودم و اعضای بدنم و اعمال من برای تو و رضای تو باشد.
پایگاه بصیرت / فرهاد مهدوی
یادداشت: «آمده‌ام، خدایا کمکم کن تا از این جسم دنیوی و فکرهای مادی نجات یابم. به من هم مثل شهدا شیوه گذراندن این فانی و محل گذر را بیاموز. به من هم معرفت امام زمانم را عنایت فرما. به من هم معرفت اهل بیت علیهم‌السلام را بده. خدایا کمکم کن که تمام وجودم و اعضای بدنم و اعمال من برای تو و رضای تو باشد. خدایا، به من شیوه نزدیک شدن به بارگاه خودت و گنجینه معرفت اهل بیت را بیاموز تا بتوانم هم به دیگران کمک کنم و هم خودم را نجات دهم و به نردبان شهادت دست یابم.»
جملات فوق قسمتی از دل‌نوشته شهید مدافع حرم محمدحسن(رسول) خلیلی است. او پیش از اعزام به سوریه خمس سال خود را که صدهزار تومان بود، به پدرش داد تا پرداخت کند. این‌گونه جوانان در کشور عزیز ما بسیار دیده می‌شوند؛ جوانانی که با خدا اینگونه زمزمه‌های عاشقانه‌ دارند؛ این جوانان حاصل مکتب امام خمینی(ره) هستند. اینها کسانی‌اند که حاضرند برای گسترش انقلاب اسلامی صدها بار به قربانگاه بروند.
مکتب شهادت جوانانی را تربیت می‌کند که قرب الی‌الله را در خدمت به خلق و پاکیزه شدن برای خدا می‌دانند؛ این جوانان در این جامعه بزرگ شده‌اند؛ جامعه‌ای که نابسامانی‌های اجتماعی و فرهنگی متعددی دارد و متأسفانه دولت آن در حال از دست دادن فرصت‌هاست؛ مشکلات و معضلاتی که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است. نیروهای وفادار به انقلاب بدانند اگر چه برای حل آسیب‌های اجتماعی در ماه‌های اخیر سه جلسه در محضر رهبر معظم انقلاب با حضور نمایندگان ۳۰ نهاد برگزار شده و رهبری از تمامی قوا انتظار انجام وظایف در زمینه آسیب‌های اجتماعی را داشته‌اند، اما تا اندیشه و عمل نیروهای انقلابی پای کار نیاید، جوانانی چون رسول خلیلی، علی امرایی، حامد جوانی، صدرزاده و... تربیت نخواهند شد و زمان بالندگی جوانان فرا نخواهد رسید؛ لذا تربیت جوان تراز انقلاب اسلامی باید مهم‌ترین دغدغه امروز نیروهای انقلاب باشد و باید برای ۵۰ سال آینده کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی کنیم.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات