صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰  ، 
کد خبر : ۲۹۹۰۸۹

اخبار کوتاه یکشنبه 17 بهمن

سردار حاجی‌زاده در واکنش به بهانه‌جویی آمریکایی‌ها در زمینه آزمایش‌های موشکی ایران با تأکید بر اینکه دشمنان امنیت ما را هدف قرار داده‌اند، گفت: پرداختن به مسائلی مانند توانمندی و دانش هسته‌ای، اقتدار موشکی و مسائلی از این دست تنها بهانه‌ای برای دشمنی آنها با نظام اسلامی و ملت ایران است؛ ما برای دفاع از امنیت ملت ایران شبانه‌روز تلاش می‌کنیم و اگر دشمن دست از پا خطا کند، موشک‌های ما غرش‌کنان بر سر آنها فرود می‌آید.
فهیمه فرهمندپور، مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: لابی‌های مردانه در برخی از حوزه‌ها بسیار جدی عمل می‌کند. گاهی اوقات مدیران مرد نسبت به حضور زنان در مناصب مدیریتی احساس نگرانی می‌کنند. از جمله نشانه‌های این نگرانی این است که وقتی انتصاب یک زن مطرح می‌شود، رزومه کاری وی با چنان وسواسی بررسی می‌شود که اصلاً با نحوه انتصاب مدیران مرد قابل مقایسه نیست.
مارین لوپن، رهبر حزب جبهه ملی فرانسه با انتشار ۱۴۴ اصل برنامه انتخاباتی ریاست‌جمهوری، سیاست‌های خود در ارتباط با مسائلی، از جمله مهاجرت، اقتصاد و عضویت در اتحادیه اروپا را اعلام کرد. یکی از برنامه‌های مهم لوپن خارج کردن فرانسه از پیمان نظامی ناتو در صورت رفتن به کاخ الیزه برای جلوگیری از ورود به جنگ‌هایی است که به گفته وی به این کشور ارتباطی ندارد.
غلامرضا تاج‌گردون، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی میزان کل بودجه سال آینده کشور را حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان نسبت به لایحه تقدیمی آن از سوی دولت افزایش داده است. رقم کل بودجه سال ۹۶ در لایحه تقدیمی دولت به مجلس شورای اسلامی نسبت به بودجه سال ۹۵ از یازده درصد رشد برخوردار بود.
اندیشکده «امریکن اینترپرایز» در تحلیلی درباره آخرین تحولات سوریه و مواضع ایران نوشت: دامنه عملیات رزمی ایران در سوریه نشان می‌دهد، این کشور بازیگر مسلط منطقه باقی خواهد ماند و این صرف نظر از هرگونه تغییر رسمی در مواضع روسیه نسبت به حضور ایران در فعل و انفعال‌های سوریه است.
فروشگاه‌ زنجیره‌ای نوردستروم آمریکا اعلام کرد: فروش محصولات تولیدی شرکت دختر ترامپ را به دلیل کاهش شدید فروش متوقف کرده است. شرکت ایوانکا ترامپ که پوشاک و کفش زنانه را با برند «ایوانکا ترامپ» عرضه می‌کند، از زمان آغاز مبارزات انتخاباتی ترامپ با افت فروش روبه‌رو شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات