صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱  ، 
کد خبر : ۲۹۹۳۹۴

گزارش روز/ دوقطبی‌های دروغین

درست در وسط همان تیترهای درشت و البته پر آب‌وتاب آشتی ملی! به یکباره یکی از چهره‌های شناخته شده اصلاح‌طلبان که هم در ماجراهای سال ۷۸، هم در روزهای پس از انتخابات ۸۸ و هم امروز در استفاده ابزاری از اعتدال و دولت یازدهم و سناریوی آشتی ملی از طراحان و بازیگران کلیدی و مؤثر بوده و هست[...]
پایگاه بصیرت / سیدفخرالدین موسوی
یادداشت: درست در وسط همان تیترهای درشت و البته پر آب‌وتاب آشتی ملی! به یکباره یکی از چهره‌های شناخته شده اصلاح‌طلبان که هم در ماجراهای سال ۷۸، هم در روزهای پس از انتخابات ۸۸ و هم امروز در استفاده ابزاری از اعتدال و دولت یازدهم و سناریوی آشتی ملی از طراحان و بازیگران کلیدی و مؤثر بوده و هست، در صفحه شخصی خود در توئیتر جمله‌ای می‌نویسد که نه تنها در آن هیچ نشانی از آشتی و وفاق نیست؛ بلکه درست وحدت کشور، امنیت ایران اسلامی و نهادهای انقلابی و پیشرو را هدف قرار داده است.
مصطفی تاج‌زاده از مسئولان دولت اصلاحات که به جرم حضور فعال در فتنه ۸۸ سابقه زندان را در کارنامه خود دارد، به بهانه مشکلاتی که بحران ریزگردها برای مردم عزیز، شریف و صبور خوزستان به وجود آورده است، می‌نویسد: «وقتی حفظ اسد مهم‌تر از پاسداری از خوزستان است، دیدن چنین وضعی دور از انتظار نیست.» این کلیدواژه شگرد تمام این سال‌های اصلاح‌طلبان بوده است؛ یعنی قرار دادن مردم در برابر مردم (نهادهای انقلابی) تا بیش از پیش مشخص شود که موضوع آشتی ملی تاکتیکی بیش نیست برای تحقق مقاصدی تازه!
اما مهم‌تر از آن باید از آقای تاج‌زاده پرسید که شرایط امروز خوزستان محصول مدیریت چه کسانی و در حوزه اختیارات کدام یک از مسئولان قرار دارد؟ رئیس سازمان محیط زیست کشور امروز کیست و چه سوابقی دارد؟ مگر غیر از این است که تأمین برق و آب و حل موضوعات زیست‌محیطی، از جمله مشکل ریزگردها در حوزه وظایف دولت است؟ در حالی که نیروهای انقلابی و نظامی، به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأمین امنیت و ثبات در کشور و حراست از مرزهای جمهوری اسلامی ایران و حمایت از مظلومان و محور مقاومت در منطقه وظایف خود را به بهترین وجه ممکن به انجام رسانده‌اند، بهتر نیست شما نیز به جای ایجاد دوقطبی‌های دروغین و پوپولیستی به دوستان‌تان در دولت یازدهم یادآوری کنید که آنها هم وظایفی دارند و باید کاری انجام دهند؟
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات