صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۰۰۷۳۹

اخبار کوتاه شنبه 9 اردیبهشت

محمد رزم، رئیس کل دادگستری استان ایلام از بازداشت مجری برنامه افتتاح ستاد انتخاباتی یكی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این استان خبر داد و درباره علت بازداشت وی اظهار داشت: این فرد که اهل شهرستان ایوان غرب است، در مراسم افتتاح ستاد استانی یكی از نامزدهای ریاست‌جمهوری دوازدهم در ایلام، نامه‌‌ای را قرائت می‌کند که حاوی توهین به مقدسات و اهانت به ائمه معصوم(ع) و اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) بود.
شرکت رنو اعلام کرد: با افزایش تولید برای شرکای صنعتی، نظیر ایران و فروش خودروهای نیمه مونتاژ به این کشور، درآمدهای این شرکت در سه ماه نخست ۲۰۱۷ افزایش یافته است. بر اساس این گزارش، درآمد سه ماهه این شرکت از ۴۹/۱۰ میلیارد یورو در مدت مشابه سال گذشته به ۳/۱۳ میلیارد یورو رسیده است.
قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت در پاسخ به نامه سردار سلیمانی که در آن از تلاش‌های کارکنان خدوم وزارت بهداشت در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی برای رزمندگان مجروح جبهه مقاومت تشکر کرده بود، نوشت: خدمت به کسانی که برای امنیت و سلامت مردم جانفشانی می‌کنند، افتخاری بزرگ است.
تیم ملی ایران به دلیل پرتاب نارنجک هوادارانش به سمت بازیکن تیم ملی چین در بازی قبلی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸، ۵۰ هزار فرانک سوئیس جریمه شد؛ اما برخلاف شایعات قبلی می‌تواند بازی حیاتی با ازبکستان را در حضور تماشاگران انجام دهد.
پایگاه اینترنتی نشریه گاردین در مطلبی نوشت: پدرو آگرامانت، مقام ارشد شورای اروپا به اتهام خدشه‌دار کردن اعتبار این مرکز به واسطه دیدار او با بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه از سمتش عزل شد.
در ادامه اقدامات شبه تبلیغاتی دولت در آستانه انتخابات، وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: کل پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی سال ۹۵ از هفته آینده به تدریج پرداخت می‌شود.
«نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل از کشورهای عضو خواست به جای فشار به بشار اسد برای کنار رفتن از قدرت، روسیه را تحت فشار قرار دهند تا از حضور در سوریه منصرف شود.
رئیس اتحادیه صنایع پایین‌دستی پتروشیمی در نامه‌ای به معاون اجرایی رئیس‌جمهور از ایجاد ۲۰۰ هزار شغل پایدار به واسطه تولید هر یک میلیون تن محصولات پلیمری خبر داده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات