صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۰۱۶۲۹

اخبار کوتاه شنبه 13 خرداد

احمد منتظری، فرزند حسینعلی منتظری که چندی پیش با وساطت برخی از مراجع از زندانی شدن به جرم اقدام علیه امنیت ملی در حمایت از منافقین رهایی پیدا کرده، در نامه‌ای به روحانی از وی خواسته است از پورمحمدی به دلیل اقدامات وی علیه منافقین که دست‌شان به خون مردم ایران آلوده است در کابینه آینده استفاده نکند. وی به راحتی پای بر روی خون شهدای ایرانی ترور به دست منافقین گذاشته و درخواست می‌کند یکی از مجازات‌کنندگان آنها از حضور در دولت دوازدهم منع شود!
علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با مدیران رسا‌نه‌ها با اشاره به شعار رهبر معظم انقلاب مبنی بر «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» اظهار داشت: تنها راه رسیدن به این هدف و تحقق رشد 8 درصدی افزایش حجم سرمایه‌گذاری است. لاریجانی در ادامه با اشاره به اینکه به اصلاحات اقتصادی نیاز داریم، بیان داشت: در بودجه سال 96 حدود 40 تا 50 هزار میلیارد کسری بودجه داشتیم که با اوراق مشارکت بر آن سرپوش گذاشته شد.
روزنامه «ایزوستیا» چاپ مسکو در مقاله‌ای به نقل از منابع آگاه خبری خود در دولت روسیه نوشت: «مسکو ایده اتحاد کشورهای عربی با عنوان «ناتوی عربی» علیه ایران را آینده‌دار نمی‌داند.» این روزنامه همچنین در ادامه مقاله خود هشدار داد: «هر گونه اقدام نظامی علیه کشور ایران به افزایش تشنج در خاک بسیاری از کشورهایی که باید در بلوک «ناتوی عربی» متحد شوند، منجر خواهد شد و تمامی منطقه را به جنگ و آشوب خواهد ‌کشید.»
نهاد رياست‌جمهوري درباره ماجراي ساختمان محافظان محمود احمدي‌نژاد اطلاعیه‌ای صادر کرد و نوشت: اين ساختمان جزء املاك دولت بوده و بازپس‌گيري آن با حضور مقامات قضايي و در راستاي استيفاي حقوق ملت انجام شده است. در ادامه این اطلاعیه آمده است: اگر احمدي‌نژاد دوست دارد براي تيم حفاظتش ساختماني جدا داشته باشد، بايد از بودجه خود اقدام به اين كار كند، نه اموال دولت.
به پیشنهاد کمیسیون لوایح دولت که طی روزهای اخیر به استناد ماده ۱۱۵ قانون محاسبات عمومی کشور، مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفته، مقرر شده است بیش از ۶۰ واحد آپارتمان متعلق به دولت در جزیره کیش، به فروش برسد و درآمد آن برای خرید ملک‌های مورد نیاز برخی دانشگاه‌های کشور هزینه شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات