صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۰۳۲۸۲

اخبار کوتاه دوشنبه 9 مرداد

داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه حمل‌ونقل عمومی تشریفات خاص خود را دارد، گفت: پس از آنکه متوجه شدیم اسنپ در حوزه حمل‌ونقل مسافر در مسیرهای بین‌شهری فعالیت می‌کند، به سرعت از مدیریت این شرکت شکایت کردیم و دادستانی نماینده اسنپ را احضار کرد و امروز اسنپ قطعاً حق فعالیت در جابه‌جایی مسافران بین‌شهری را ندارد. قرار بر این است که اسنپ گزینه فعالیت در مسیرهای بین‌شهری را از اپلیکیشن خود حذف کند.
زهرا شجاعی رئیس مرکز مشارکت زنان در دوره اصلاحات در نشست واکاوی ضرورت‌های حضور وزیر زن در کابینه‌ دوازدهم گفت: در دوره اعتدال، خوشبختانه تعداد معاونان زن به سه معاون ارتقا یافت. ما می‌دانیم موانع و مشکلاتی برای رئیس‌جمهور وجود دارد. ما از همین جا به آقای رئیس‌جمهور اعلام می‌کنیم که ما مشکلات و محدودیت‌های شما را درک می‌کنیم، اما به همین میزان حضور هم راضی هستیم و آن را از ما نگیرید.
«خبرگزاری فرانسه» در مطلبی با اشاره به برنامه‌های موشکی ایران نوشت: برنامه بحث‌برانگیز موشکی ایران که با وجود مخالفت‌های غرب و انتقاد اسرائیل شتاب گرفته، سبب افتخار زرادخانه نظامی این کشور است. این رسانه غربی با توصیف توان موشکی و تنوع موشک‌های کوتاه و متوسط تا برد دو هزار کیلومتر ایران نوشت: پایگاه‌های نظامی آمریکا و اسرائیل در برد این موشک‌ها قرار دارند.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران طی دیداری با خانواده بنیتا، کودک ۸ ‌ماهه ربوده شده که پیکرش به تازگی پیدا شده، مراتب تسلیت و همدردی فرمانده کل سپاه را به این خانواده ابلاغ کرد. سردار نصیری در این دیدار گفت: از این اتفاق بسیار متأثریم. آنچه مطالبه داریم برخورد جدی با مجرمان این حادثه است؛ برخوردی که برای دیگران درس عبرت شود.
الیاس حضرتی نماینده مردم تهران در حاشیه مراسم ختم مادر محتشمی‌پور گفت: به احتمال زیاد کابینه تا روز دوشنبه تکمیل خواهد شد. آقای روحانی احتمالاً فهرست وزرای پیشنهادی را در روز مراسم تحلیف تقدیم مجلس خواهد کرد. آقای رحمانی فضلی احتمالاً در کابینه دوازدهم حضور خواهد داشت و تا این لحظه نیز خبری از معرفی وزیر زن نیست.
ماکسین واتر نماینده ایالت کالیفرنیا در مجلس نمایندگان در حساب توئیتری خود مدعی شده است که مایک پنس معاون رئیس‌جمهوری این کشور در حال آماده شدن برای استیضاح دونالد ترامپ و جانشینی وی است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات