صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۰۳۸۴۷

اخبار کوتاه سه‌شنبه 24 مرداد

مدیر کل امور حقوقی و تعزیرات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: از مجموع شکایات مردمی در تیر ماه، ۸۵ درصد مربوط به کالا و ۱۵ درصد مربوط به خدمات است؛ به گونه‌ای که بیشترین گزارش در بخش کالایی از نان، میوه و سبزیجات و در بخش خدمات از پارکینگ شهری و تعمیرگاه‌های خودروهای سبک بوده است. همچنین، گران‌فروشی و کم‌فروشی در صدر تخلف گزارش‌های دریافتی است.
به گزارش پایگاه خبری «العربی الجدید»، فشارهای کشورهای تحریم‌کننده قطر بر عراق به منظور اتخاذ موضعی منفی علیه دوحه، بار دیگر شکست خورد و «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق، در نشست با «خالد‌بن‌احمد آل‌خلیفه» وزیر خارجه بحرین که به بغداد سفر کرده است، اظهار داشت: عراق در بحران ایجاد شده میان برخی کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، از همراهی با هر طرفی خودداری می‌کند.
حجت‌الاسلام علوی، وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه تاکنون کانال‌های زیادی که محتوای ضد اخلاقی داشته، شناسایی و به وزارت ارتباطات ارجاع شده است، گفت: با توافقی که با مسئولان تلگرام شده، کانال‌های ضد اخلاقی به آنها معرفی شده و آنها موظف شده‌اند این کانال‌ها را مسدود کنند؛ در همین راستا تاکنون هزاران کانال از این طریق مسدود شده است.
علیرضا شجاعی، معاون وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت درباره وضعیت تجارت خارجی کشور در چهار ماه گذشته اظهار داشت: سال گذشته صادرات صنعتی ما 15 درصد کاهش پیدا کرد. صادرات غیر نفتی ما در بیشتر کالاها سرجمع منفی بوده که این برای تجارت خارجی کشور بسیار خطرناک است.
طبق اعلام مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، تولیدکنندگان این استان با تولید بادام و دانه‌های روغنی توانسته‌اند افزون بر ارز‌آوری، از میزان واردات این محصولات به کشور بکاهند. گفتنی است، در سال گذشته دو هزار تن بادام از این استان به اروپا صادر شده است.
رهبر کره شمالی گفت: فعلاً تصمیم گرفته‌ام تهدید حمله موشکی به گوام را عملی نکنم. کیم جونگ‌اون با این حال هشدار داده، در صورتی که یانکی‌ها (آمریکایی‌ها) به اقدامات به شدت خطرناک و بی‌پروایانه خود ادامه دهند، تصمیم خود را تغییر خواهد داد.
نشریه انگلیسی «میدل‌ایست‌آی» به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت: «محمدبن‌سلمان خواستار خروج نیروهای ارتش عربستان از یمن شده و اعلام کرده است ریاض برای تعامل با تهران مشکلی ندارد.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات