صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵  ، 
کد خبر : ۳۰۴۰۱۸

اخبار کوتاه سه‌شنبه 31 مرداد

در پی انتشار اخباری مبنی بر قصد گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب برای نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور یک منبع آگاه در قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: در مناطق مرزی شمال غرب کشور اشراف اطلاعاتی و میدانی کامل داریم و با هر گونه اقدام گروهک‌های تروریستی برای نفوذ و ایجاد ناامنی در کشور قاطعانه برخورد خواهیم کرد. وی تأکید کرد: به آنها هشدار می‌دهیم در صورت هر گونه تحرک و تعرض، آنان را تا هر نقطه‌ای تعقیب و به شدت مجازات خواهیم کرد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، مقامات نیروی دریایی آمریکا اعلام کردند پس از حادثه برخورد ناوشکن «یواس‌اس جان اس مک‌کین» با یک نفتکش در نزدیکی سنگاپور، نیروی دریایی آمریکا دستور توقف تمامی فعالیت‌های عملیاتی خود را در سراسر جهان صادر کرده است. در پی این حادثه که دیروز در شرق تنگه «مالاکا» و سنگاپور رخ داد، پنج ملوان آمریکایی زخمی و 10 نفر دیگر مفقود شدند. این دومین سانحه یک کشتی ناوگان هفتم نیروی دریایی آمریکا در چند هفته اخیر است.
روزنامه‌ «آفتاب یزد» یک روز پس از کسب رأی اعتماد کابینه دوازدهم با لب مرزی و ناپلئونی خواندن وزرایی که نسبت به دیگر همکاران خود آرای کمتری کسب کرده‌اند، با قلمی تهدیدآمیز نوشت: این وزرا باید حواس‌شان را بیشتر جمع کنند و اگر تغییرات مناسب را ایجاد نکنند، به سرعت از کابینه خارج می‌شوند.
زهرا نژادبهرام، منتخب شورای شهر تهران گفت: مدارک محمدعلی نجفی، شهردار جدید تهران به وزارت کشور ارسال شده، اما به دلیل اینکه شهرداری تهران مطابق قانون حتی نباید یک ساعت بدون مدیر بماند، روز چهارشنبه سرپرست انتخاب می‌شود.
ژنرال «سرگئی رودسکوی» رئیس اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد: عملیات آزادسازی مناطق مرکزی سوریه از اشغال تروریست‌ها در مراحل پایانی قرار دارد و این مناطق در آستانه آزادی کامل هستند.

آغاز نام‌نویسی طرح «باقرالعلوم(ع)»
ارائه دوره‌های کمک‌آموزشی تحصیلی از پیش‌دبستانی تا دکتری، فنی و حرفه‌ای، مهارتی و مجازی با تخفیف ویژه 30 تا 50 درصد و با اختصاص یارانه تا مبلغ سه میلیون ریال برای هر نفر،‌ هر خانواده تا مبلغ 9 میلیون ریال و پرداخت مابقی به صورت اقساطی
نام‌نویسی اینترنتی: www.tbao.ir؛ تلفن انستیتو ایزایران: 2ـ22254080ـ021

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات