صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵  ، 
کد خبر : ۳۰۴۴۵۶

اخبار کوتاه دوشنبه 20 شهریور

مهدی چمران در مصاحبه با روزنامه «اعتماد» با بیان اینکه از نپذیرفتن پیشنهاد معاون اولی در دولت نهم پشیمان است، گفت: «الآن که فکر می‌کنم و صحبت‌های عده‌ای را می‌شنوم، می‌گویم کاش قبول می‌کردم. احمدی‌نژاد نسبت به من حالت دیگری داشت که با بقیه نداشت و شاید اگر قبول می‌کردم، خیلی ماجراها پیش نمی‌آمد.»
بنیاد ملی نخبگان در گزارشی با اعلام اینکه ایران در حوزه تولید و صادرات دارو ورود کرده است، نوشت: داروهای زیست‌فناوری صادر شده به روسیه توانسته‌اند صددرصد بازار این کشور را در اختیار بگیرند و جایگزین نمونه‌های آمریکایی این دارو در روسیه شده‌اند.
محمدجواد لاریجانی در گفت‌وگویی اظهار داشت: به نظر من برجام مرده است و آثار حیات ندارد. وی افزود: پایبندی به برجام مهم نیست. وضعیت قرمز این است که غرب تحریم‌های خود را داشته باشد و در عین حال ادعا کند که برجام برقرار است.
محسن نظافتی، مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه صدور روادید اربعین حسینی از بیستم شهریور (امروز) آغاز می‌شود، گفت: سفارتخانه‌ و کنسولگری‌های عراق در شهرهای تهران، مشهد، کرمانشاه و اهواز مبادرت به صدور روادید می‌کنند.
رمزی، رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات کشور از تولید 50 میلیارد نخ سیگار در سال جاری خبر داد و اعلام کرد: ‌بر اساس آمارهای موجود، میزان مصرف سالیانه سیگار در کشور، معادل 55 میلیارد نخ است.
بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، پنج خودروساز خصوصی کشور در مجموع ۴۹ هزار و ۱۰۳ دستگاه انواع محصولات سواری را در پنج ماه تولید کرده‌اند که سهم خودروسازان خصوصی 8/9 درصد برآورد می‌شود.
محمدیون، دبیرکل جمعیت هلال احمر با اعلام اینکه محموله ۴۰ تنی کمک‌های امدادی به مردم آسیب‌دیده میانمار از طریق کشور بنگلادش ارسال شده است، گفت: متأسفانه دولت میانمار اجازه ورود این محموله را نداد.
اسناد جدید در پرونده قضایی حملات یازده سپتامبر نشان می‌دهد، سفارت ریاض در واشنگتن حمایت مالی و عملیاتی این حملات را بر عهده داشته‌ است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات