صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲  ، 
کد خبر : ۳۰۶۸۱۶

حرف روز/ شعبده‌بازی سیاسی!

حفظ انسجام جامعه و تلاش براي همگرايي و همدلي، يکي از ضرورت‌هايي است که اين روزها جامعه اسلامي بيش از گذشته به آن نيازمند است. کافي است مروري بر رهنمودهاي رهبر حکيم انقلاب اسلامي داشته باشيم تا توصيه‌هاي مکرر معظم‌له را درباره ضرورت حفظ آرامش جامعه و پرهيز از ايجاد تنش و درگيري سياسي ملاحظه کنيم[...]
پایگاه بصیرت / مهدی سعیدی
یادداشت‌: حفظ انسجام جامعه و تلاش براي همگرايي و همدلي، يکي از ضرورت‌هايي است که اين روزها جامعه اسلامي بيش از گذشته به آن نيازمند است. کافي است مروري بر رهنمودهاي رهبر حکيم انقلاب اسلامي داشته باشيم تا توصيه‌هاي مکرر معظم‌له را درباره ضرورت حفظ آرامش جامعه و پرهيز از ايجاد تنش و درگيري سياسي ملاحظه کنيم.
کشور مشکلات فراوانی دارد و ديگر نياز نيست کاسبان و حاشيه‌سازان سياسي‌کار با جنجال‌سازی افکار عمومي و اذهان جامعه را به خود مشغول کنند! اما متأسفانه اين کار اشتباه و منطق غلط به رويه برخي جريان‌هاي سياسي تبديل شده که هرگاه دچار انفعال مي‌شوند، تلاش مي‌کنند با ايجاد جنجال خود را در صدر اخبار سياسي کشور قرار دهند و مورد توجه قرار گيرند!
آخرين نمونه جرياني است که رسيدگي به پرونده بعضي اعضاي آن در دستگاه قضايي، موجب شده است تا به زعم خود پرچم عدالت‌خواهي را بلند کرده و خود را مدافع مظلومان و منتقدان بي‌عدالتي معرفي کند! اين جريان در اين هفته‌ها تلاش کرده است با مظلوم‌نمايي و عوام‌فريبي همه توان رسانه‌اي خود را بسيج کرده و با افشاگري عليه برخي مسئولان، نظام اسلامي را نظام فاسدي معرفي کند که در آن نقطه سفيدي ديده نمي‌شود! اين جريان پس از شکست سناريوي بست‌نشيني و عدم اقبال مردمي، اين‌بار به افشاگري روي آورده و با انتشار فايل‌هاي تصويري و برخي اسناد گذشته تلاش دارد براي تبرئه خود، ديگر مسئولان کشور را متهم کند!
اين جريان در آخرين اقدام، نامه‌اي را که پيش از اين به رهبر معظم انقلاب نوشته بود، علني کرده است! جالب آن است که متن نامه کلياتي است که همه قواي نظام را به فساد متهم کرده و خود را منجي حل مشکلات کشور معرفي مي‌کند! اين در حالي است که سال‌هاي متمادي متولي رياست قوه اجرايي بوده و به عملکرد اين تيم نيز انتقادات جدي وارد است! انتشار عمومي اين نامه‌ بدون پاسخ تلاش براي تداوم اين جنجال‌آفريني و فشار بر دستگاه قضايي با هدف برخورد نکردن با متخلفان است.
در برابر اين تحرکات و جنجال‌آفريني‌ها که تنها مبتني بر منافع باندي و جناحي طرح‌ريزي شده است، بايد هوشيار بود و اجازه نداد که چنين شعبده‌بازي‌هاي سياسي که متأسفانه به واسطه گسترش فضاي مجازي روز به روز رونق بيشتري يافته است، افکار عمومي را به بازي بگيرد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات