صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۰۷۴۷۵

اخبار کوتاه دوشنبه 27 آذر

غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد، به دلیل افزایش قیمت کاغذ هفته‌نامه «صدا» این هفته منتشر نمی‌شود! این ادعای عجیب وی در حالی روی داده است که حزب کارگزاران که از دوران ریاست‌جمهوری هاشمی رفسنجانی پا به عرصه سیاست گذاشته، از عوامل اصلی تورم و سیاست تعدیل اقتصادی بوده است که در آن همیشه ضعفا به فراموشی سپرده می‌شوند و این افزایش قیمت‌ها برای افرادی که نبض اقتصاد و سرمایه در دست‌شان است، هیچ اهمیتی ندارد.
عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب پویش پشیمان شدن از انتخاب روحانی را متأثر از فضاسازی مخالفان دولت دانست و گفت: «در دولت اصلاحات نیز عده‌ای شعار عبور از خاتمی را طرح کردند. اکنون نیز شاهدیم که برخی می‌خواهند همان راه خطا را بروند و نباید اجازه چنین چیزی را بدهیم. اصلاح‌طلبان در انتخابات گذشته تصمیم درستی گرفتند و حتماً تا 1400 حامی روحانی باقی خواهند ماند.»
خبرگزاری «آناتولی» به نقل از مسئولان امنیتی یونان اعلام کرد، اسناد به دست آمده از ۹ عضو بازداشتی یک گروه تروریستی با عنوان «DHKP-C»، نشان می‌دهد، آنها قصد ترور رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه را داشته‌اند. بر اساس اسناد پلیس یونان، آنها می‌خواستند با استفاده از راکت، بمب‌های دست‌ساز و کوکتل مولوتف به کاروان رئیس‌جمهور ترکیه حمله کنند.
«رادیو فردا» ارگان سازمان سیا در برنامه‌های خود به طور مستمر هجمه به عقاید مسلمانان و قرآن را در دستور کار خودش قرار داده است. این حربه تهاجم به دین و قرآن قطعاً برنامه منسجم دشمن است که این رسانه‌ها در حال پیگیری آن هستند؛ زیرا سیلی محکمی از اسلام و مسلمانان خورده‌اند.
انگلیس از زمان بروز درگیری‌های یمن، بالغ ‌بر چهار میلیارد و 600 میلیارد پوند تجهیزات نظامی و جنگنده به عربستان صادر کرده است. گذشته از عربستان سعودی، 60 درصد از جنگ‌افزارهای نظامی انگلستان در 10 سال گذشته، به کشورهای عربی منطقه به ویژه کشورهای حوزه خلیج‌فارس صادر شده است.
«محمد قوچانی» چهره رسانه‌ای اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌وگو با روزنامه «آرمان» درباره فرایند حصر منتظری گفت: «در دولت اصلاحات براساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی که ریاست آن برعهده رئیس‌جمهور(خاتمی) قرار داشته، آیت‌الله منتظری در «حصر» قرار گرفتند.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات