صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۰۸۶۲۲

اخبار کوتاه دوشنبه 25 دی

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه‌ای درباره شبهات مطرح‌ شده در زمینه قابل نقد بودن ائمه معصوم(ع) اعلام کرد: «اکیداً توصیه می‌کنیم بعضی از مسئولین از ورود به مسائل اعتقادی و تخصّصی فکری در اظهارات خویش پرهیز کنند و به‌جای آن، تلاش خود را به حل مشکلات معیشتی و گرفتار‌های اقتصادی مردم معطوف کنند. آنچه مردم از شماها انتظار دارند، گره‌گشایی از مسائل و مشکلات زندگی آنان است، نه اظهارنظر در مسائل اعتقادی و تخصصی، که نه تنها گرهی از کار مردم باز نمی‌کند، که افزون بر مشکلات دنیوی آنان، دین آنان را نیز با مشکل مواجه می‌کند.»
رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران با انتقاد از گمرک ایران گفت: گمرک در جایی که نباید اجازه واردات دهد، این اجازه را می‌دهد و در جاهایی که باید اجازه واردات دهد، آنقدر سنگ‌اندازی می‌کند که هزینه واردات را برای تولید‌کننده افزایش می‌دهد. رسول شجری با بیان اینکه سالیانه هفت میلیون دلار کفش به صورت رسمی به کشور وارد می‌شود، افزود: براساس تخمین سالیانه حدود 500 میلیون دلار کفش به صورت قاچاق از کشور وارد می‌شود.
حسین اسدبیگی، رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به آمار فرار دختران از منزل در سال ۹۵، گفت: با مقایسه این آمار در نیمه نخست سال جاری مشخص می‌شود، آمار فرار دختران افزایش یافته است؛ به‌ گونه‌ای که در این زمان بالغ بر سه هزار دختر از منزل فرار کرده‌اند.
«حیدر مستخدمین‌حسینی» معاون اسبق وزیر اقتصاد گفت: «شیوه فکری تیم اقتصادی کنونی سبب شده است عقب‌افتادگی‌ای را در حوزه اقتصادی یدک بکشیم... وضعیت اقتصادی کنونی کشور شرایط آرامی را طی نمی‌کند و اقتصاد ما بیمار است و به بستری‌شدن در مراقبت‌های ویژه نیاز دارد.»
اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه درباره اخبار منتشر شده درباره تشکیل نیروی مرزی جدیدِ ۳۰ هزار نفری در مرز سوریه با هدایت ائتلاف موسوم به مبارزه با داعش به سرکردگی آمریکا متشکل از گروه‌های کُردی مورد حمایت واشنگتن گفت: این تصمیم آمریکا نگران‌کننده است.
سید پرویز فتاح در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار داشت: متأسفانه دولت هنوز به هیچ یک از زلزله‌زدگان کمک بلاعوضی را که وعده داده بود، نداده است.
«محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین طی سخنرانی درباره شهر قدس خطاب به ترامپ گفت: «هرگز طرح تو را قبول نخواهیم کرد.»
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات