صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۰۸۸۷۹

اخبار کوتاه سه‌شنبه 3 بهمن

در حالی شرکت ترکیه‌ای کوزو به دلیل اختلافات مالی با شرکت عمران پردیس واحدهای مسکن مهر را گروگان گرفته بود که خبرها حاکی است این شرکت در ازای دریافت ۵ میلیارد تومان حاضر به تحویل بخشی از واحدها شده است. گفته می‌شود، شرکت ترکیه‌ای کوزو در فاز 11 پردیس بیش از 30 هزار واحد را در دست ساخت دارد.
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد تا سال ۲۰۳۵ میلادی استفاده از روبل روسیه در اتحادیه اقتصادی اوراسیا شامل کشورهای روسیه، قزاقستان، بلاروس، ارمنستان و قرقیزستان بیشتر خواهد شد. اکنون میزان استفاده از روبل روسیه در معاملات تجاری این اتحادیه معادل ۶۹ میلیارد دلار بوده و سهم دلار تنها ۱۸ میلیارد و یورو معادل ۵ میلیارد است.
احمد حکیمی‌پور، عضو شورای تهران درباره پرداخت عوارض بزرگراهی در تهران گفت: مردم به اشکال مختلف برای تردد عوارض پرداخت می‌کنند. آنها در حالی که عوارض یک سال را پرداخت می‌کنند؛ اما تنها نیمی از سال امکان تردد در شهر را دارند. در واقع، پرداخت عوارض بزرگراهی به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
رئیس قوه‌ قضائیه با بیان اینکه؛ «توصیه کردیم دادستان‌ها میان فریب‌خوردگان و آشوبگران تفکیک قائل شوند»، تأکید کرد: منتها مسئله نباید به این سمت سوق داده شود که به اصل برخورد با افراد شرور، تخریبگران و مرتبطان با بیگانه اشکال بگیرند.
«میدری»، معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: با بررسی دهک‌های درآمدی بالا مشخص شد 300 هزار خانوار ثروتمند بدون سابقه مالیاتی در کشور وجود دارند که به سازمان امور مالیاتی معرفی شدند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: ما با هیچ کشوری درباره مسائل موشکی خود نه مذاکره کردیم، نه می‌کنیم و نه خواهیم کرد. حتی در حال حاضر درباره موضوعات منطقه‌ای هم با کسی مذاکره‌ای نداریم.
وزارت دفاع یمن اعلام کرد که در پی حمله موشکی به پادگان الخیامی در تعز، 42 مزدور عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن به هلاکت رسیده و 50 نفر نیز زخمی شدند.
نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاهای بی‌پایه علیه ایران گفت که اسرائیل تمام تلاش خود را برای متوقف کردن ایران انجام داده و اجازه نمی‌دهد به سلاح هسته‌ای دست پیدا کند.
زهرا صدراعظم‌نوری، رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران به تازگی در جلسه شورای شهر پیشنهاد کرده است که کارگروه دلجویی از آسیب‌دیدگان حوادث دی ماه تهران ایجاد شود!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات