صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۱۰۲۴۸

اخبار کوتاه چهارشنبه 16 اسفند

برخی منابع مدعی شدند، پیشگوی حلقه انحرافی به تازگی روایت عجیبی از ادامه وضعیت قوای کشور و همچنین بازگشت احمدی‌نژاد به عرصه قدرت به وی داده است. این پیشگو که از قدیم‌الایام با این حلقه در ارتباط بوده و اخبار کذب از رویدادهای آینده نظام را به آنها انتقال می‌داده، مدعی شده است بالانس قدرت در ایران تا اواخر اسفند ماه دگرگون خواهد شد. این پیشگو گفته است تا ۲۴ اسفند ماه ۹۶ رهبر معظم انقلاب، رئیس و معاونان ارشد قوه قضائیه را عزل کرده و احمدی‌نژاد بار دیگر به جایگاه ریاست‌جمهوری می‌رسد!!
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش فضای مجازی را یکی از سلاح‌های جنگ نرم عنوان کرد و گفت: ما معتقد به استفاده نکردن از علم و فناوری نیستیم؛ اما باید هوشیار باشیم. وی در ادامه اظهار داشت: دشمنان چند سال است که با هدف ناامیدسازی و بی‌اعتمادی در ارتش، مطالبی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و این موضوع را به شدت پیگیر هستند، باید حواس‌مان را جمع کنیم و با برنامه‌ریزی‌های مطلوب این حربه را نیز مانند دیگر سلاح‌ها خنثی کنیم.
عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان از جنگ‌افروزی کشورش در یمن حمایت کرد و مدعی شد، انصارالله یمن جنگ را بر آنها دیکته کرده است! وی حوثی‌ها را به به‌کارگیری کودکان ۹ ساله در جنگ و سرقت کمک‌های انسانی متهم کرد. الجبیر در ادامه اظهار داشت: عربستان به دنبال حل بسیاری از مشکلات در منطقه خاورمیانه است! این در حالی است که مسئولان سازمان ملل می‌گویند، قربانی و هدف بیشتر حملات هوایی ائتلاف تحت رهبری عربستان افراد غیر نظامی، کودکان و زنان هستند.
در پی هجمه‌های اخیر به موضوع حجاب و عفاف، علی مطهری، نایب‌رئیس دوم مجلس طی یادداشتی اظهار داشت: آنچه امروز تحت عنوان حجاب اختیاری مطرح است و رسانه‌های خارجی به آن دامن می‌زنند، ظاهری دارد و باطنی. ظاهر قضیه این است که می‌خواهیم در داشتن روسری آزاد باشیم؛ اما وقتی تعمق می‌کنیم می‌بینیم که هدف بالاتر از این حرف‌هاست و می‌خواهند به خیابان‌های اروپا و آمریکا و شمال تهران در زمان رژیم گذشته برسیم.
دبیر شورای نگهبان گفت: دولت باید تصدی‌گری خود را در اقتصاد کم کند تا مردم در بخش خصوصی با حضور فعال و سرمایه‌گذاری به اقتصاد کشور کمک کنند. آیت‌الله جنتی همچنین افزود: با سیاست‌های غلط اقتصادی به جای اینکه پول‌ها در اشتغال و تولید سرمایه‌گذاری شود، به سمت سپرده‌گذاری در بانک‌ها و دریافت سود رفته است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات