صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۱۰۳۸۳

اخبار کوتاه دوشنبه 21 اسفند

احمدزاده، رئیس سازمان میراث فرهنگی در دوره احمدی‌نژاد گفته است: در دو سال پایانی دولت احمدی‌نژاد، بقایی نفر اول و آخر شده بود. بقایی در دو سال آخر، اگر نگویم یک رئیس‌جمهور مثلاً غیر رسمی، تقریباً یک معاون اول و معاون اجرایی پر قدرت شده بود و هر تصمیمی که دلش می‌خواست، می‌گرفت و انجام می‌داد و متأسفانه ایشان دچار فقر اطلاعاتی، فقر نظری، فقر تئوریک و فقر تجربی بود.
عباس آخوندی، وزیر راه در فاصله دو روز مانده به برگزاری جلسه استیضاح، نمایندگان منتقد خود را آماج حمله قرار داده است. وی طی مطلبی که در کانال خود منتشر کرده، نمایندگان استیضاح‌کننده را به متشنج کردن فضا و ایجاد بی‌ثباتی در دستگاه اجرایی و تهدید کسب‌وکار در حوزه حمل‌ونقل متهم کرده و استیضاح خود را بدون طی مراحل مورد پذیرش عرف حقوقی خوانده است!
حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: در قانون دوتابعیتی‌ها داریم که به هیچ وجه اینها نمی‌توانند کارمند دولت باشند. چگونه است برخی از آنها در مقامات بالای کشور جا خوش کرده‌اند. در قانون دوتابعیتی گفته شده است، امول آنها باید مصادره شود و حق ندارند مالک چیزی باشند.
مصطفی کواکبیان، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: متأسفانه در بعضی از پایگاه‌ها و رسانه‌ها استیضاح را جوری جلوه می‌دهند که انگار بعضی از نمایندگان قصد باج‌خواهی دارند. استیضاح حق مجلس شورای اسلامی است و مجلس به دنبال حاکمیت قانون است.
نشریه ميدل‌ايست‌آي نوشت: «در دوران زمامداري محمدبن‌سلمان، عربستان منبع بي‌ثباتي در منطقه خاورميانه خواهد بود و اگر اوضاع تغيير نکند، اين پادشاهي از هم فروخواهد پاشيد، بنابراين انگليس با تأييد کامل و پرشور محمدبن‌سلمان، در واقع با آتش بازي مي‌کند.»
«مایک پمپئو» از یاران نزدیک رئیس‌جمهور آمریکا که همان ماه اول ریاست‌جمهوری ترامپ به ریاست سازمان اطلاعات مرکزی منصوب شد، حالا اعتراف کرده است روس‌ها در انتخابات منجر به ورود «دونالد ترامپ» به کاخ سفید، دخالت کرده‌اند.
وزیر اقتصاد با بیان اینکه واگذاری‌ دارایی مازاد و غیرمرتبط بانک‌های دولتی تاکنون به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده، عنوان کرد: با واگذاری یکی از مزایده‌های خصوصی‌سازی در چند روز آینده، نقطه عطف واگذاری‌ها آغاز خواهد شد.
حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در لندن در توئیتر خود نوشت: حسین مرعشی‌قزوینی از اصحاب جریان شیرازی وی را به قتل در لندن تهدید کرده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات