صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۱۰۴۳۴

اخبار کوتاه چهارشنبه 23 اسفند

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، وزیر خارجه روسیه گفت: هرگونه حمله احتمالی آمریکا به نیروهای دولت سوریه بسیار خطرناک خواهد بود. وی افزود: «اگر حمله‌ای از این نوع را شاهد باشیم، عاملان آن مطمئن باشند که شدیدترین عواقب در انتظارشان خواهد بود.» این سخنان شدیداللحن لاوروف در شرایطی مطرح شد که «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل تهدید کرده بود در صورت استفاده از تسلیحات شیمیایی در سوریه، واشنگتن به دمشق حمله خواهد کرد.
نادر قاضی‌پور در نشست علنی مجلس گفت:‌ آقای وزیر(آخوندی) 15 نفر از فک و فامیل خود را به داخل صحن مجلس آورده بود، آقای کاتب که مسئول این امور است، از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد. آیا لشکرکشی است! نماینده مردم ارومیه همچنین خطاب به رئیس مجلس اظهار داشت: امضاهایی را که در بحث سؤال از رئیس‌جمهور پس گرفته شده، اعلام کنید. باید مردم بدانند چه کسی امضای خود را در مورد سؤال از رئیس‌جمهور پس گرفته یا نگرفته است.
دفتر اطلاع‌رسانی «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق طی بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در پایگاه خبری «بغداد الیوم» منتشر شد، اعلام کرد: نخست‌وزیر در دیدار با افسران وزارت کشور که در فرودگاه‌های بین‌المللی منطقه کردستان مشغول به کارند، اعلام کرد پس از آنکه دولت محلی در منطقه کردستان اداره این دو فرودگاه را بر اساس قانون اساسی به دولت فدرال بازگرداند، وی نیز حکم لغو ممنوعیت پروازها در این فرودگاه‌ها را امضا کرد.
دفتر «مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا» با انتشار بیانیه‌ای از برگزاری نشست آتی کمیسیون مشترک برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در 16 مارس (25 اسفند ماه) در وین خبر داد. بر این اساس، نشست 16 مارس به ریاست هلگا اشمید به نمایندگی از فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و با حضور نمایندگان چین، فرانسه، آلمان، روسیه، انگلیس، ‌آمریکا و ایران برگزار خواهد شد.
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به نشست دیروز اعضای شورای نگهبان گفت: در این جلسه اصلاحات مجلس درباره لایحه بودجه سال 97 مورد بحث و بررسی قرار گرفت. وی افزود: با توجه به اینکه مجلس در بند الحاقی 2 تبصره 11 بودجه اصلاحی صورت نداده است، ایراد سابق شورای نگهبان همچنان به قوت خود باقی است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات