صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۱۰۷۰۲

اخبار کوتاه سه‌شنبه 4 اردیبهشت

روزنامه اصلاح‌طلب «بهار» با انتقاد از عملکرد رئیس‌جمهور نوشت: «به جرئت می‌توان ادعا کرد که دوران افول دولت دوم دکتر روحانی، بسیار سریع‌تر از حد تصور فرا رسیده است... وضعیت سستی و فرتوتی که در دولت دوازدهم با پوست و استخوان در پایتخت لمس می‌شد، شدیدتر از آن، استان‌ها را گرفتار کرده است. بی‌عملی در بیشتر حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در هر دو سطح ملی و محلی مشهود است... رفتار مردم در آشفته بازار ارز نشان داد که افت سرمایه اجتماعی دامان دولت را گرفته است.»
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با تکرار ادعاهای خود درباره «برجام» در جمع دیپلمات‌های کشورهای خارجی گفت: «اسرائیل به حکومت‌هایی که به دنبال نابودی ما هستند، اجازه نخواهد داد به سلاح‌های هسته‌ای دست پیدا کنند.» وی اضافه کرد: «ما قاطعانه مخالف توافق هسته‌ای ایران هستیم؛ چون مسیری مستقیم برای دستیابی به سلاح هسته‌ای در اختیار ایران قرار می‌دهد. این توافق باید به طور کامل اصلاح یا کاملاً لغو شود.»
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری نسبت به برخی اظهارات مقامات غربی درباره سرنوشت برجام واکنش نشان داد و نوشت: رئیس‌جمهور مکرون درست می‌گوید که هیچ «طرح جایگزینی» برای برجام وجود ندارد؛ یا همه یا هیچ. رهبران اروپایی نه ‌تنها باید رئیس‌جمهور ترامپ را به ماندن در توافق هسته‌ای تشویق کنند، بلکه مهم‌تر از آن باید وی را به آغاز اجرای همراه با حسن‌نیت تشویق کنند.
محمدرضا پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه چهارمین سؤال از رئیس‌جمهور ۲۲ اسفند با ۹۲ امضا به کمیسیون اقتصادی ارائه شد، گفت: پس از آن برای دور دوم ۱۵ فروردین ماه، نامه‌ای را به دفتر رئیس‌جمهور ارسال کردیم تا نماینده ایشان برای حضور در کمیسیون حاضر شود، اما تاکنون به این نامه‌ها پاسخ داده نشده است.
«محمد ماهرموقع» نماینده پارلمان سوریه در واکنش به طرح آمریکا برای تشکیل نیروی نظامی جدید از ارتش‌های کشورهای مرتجع منطقه و استقرار این نیروها در خاک سوریه اعلام کرد: استقرار این نیروها در سوریه در حکم اشغالگری است و دمشق هرگز با این موضوع موافقت نخواهد کرد.
رضا پوررجب، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران از جداسازی آب بهداشتی و شرب از شهریور ماه امسال خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری برنامه تخصیص کامل 10 میلیون مترمکعب آب از سد ماملو برای روستاهای استان تهران اجرایی می‌شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات