هرمزگان >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۱۱۰۹۹

حمایت از فلسطین، حمایت از بشریت است

در هیچ باوری، کودک را، زن را، پیر و جوان را به این شکل به کام مرگ نمی فرستد که در فلسطین صورت می گیرد.
پایگاه بصیرت / فاطمه سالاری

مهم نیست تعدادی در جهان بگویند اسرائیل نام کشوری است که در سال ۱۹۴۸ میلادی تاسیس شده و در سال 1949 در سازمان ملل رسمیت یافته است. یا این که گفته شود در سال ۱۸۹۶ تئودور هرتسل اتریشی جنبش صهیونیستی را راه انداخته و یا در ۱۸۹۷ کنگره صهیونیست برگزار شده است و یا در ۱۹۱۷ این اقلیت نوپای خونخوار با اعلامیه انگلستان حمایت شده و یا....
آنچه مهم است اینست که افکار عمومی جهان متفق القول اند که عده ای از نقطه نقطه اروپا و آمریکا دور هم آمده اند تا کمشان را زیاد کنند، و با یورش بر مسلمان و یهودی و مسیحی، دولتی به غضب برپا کنند و مهمتر آنکه باز همه متفق القول اند که سال ها پیش از میلاد مسیح، فلسطین بوده است، و اگر غزه می شود قضیه اول جهان اسلام از این روست که تاریخ به خود ندیده که اسلام حتی برای غیر مسلمان اگر ظلمی روا می شود سکوت کند، چه برسد به اینکه آن فرد مسلمان باشد.
هیچ قانونی در هیچ کشوری و در هیچ باوری، کودک را، زن را، پیر و جوان را به این شکل به کام مرگ نمی فرستد که در فلسطین صورت می گیرد. دنیای الکترونیک امروزی که اخبار و حوادث را به صورت لحظه ای در جای جای دنیا مخابره می کند نیز در این مهم مانده است که به راستی چرا باید این ملت متمدن اینگونه زیر چکمه های نظامی گری دنیای استکبار خفه شوند.
البته قلب های بیدار و صلح طلب در جای جای دنیا به این اعمال ضد بشری رژیم صهیونیستی و حامیانش واکنش نشان می دهند و روز به روز شاهد بیداری ملت های جهان در این زمینه هستیم. اما در این سو و آن سو عده ای به جهالت و عده ای نیز عامدانه و آگاهانه، با طبع لذت جویی دنیایی خود، غافل از مرام جوانمردی و حمایت از مظلوم، مقابله با این رژیم جعلی را امری بی فایده و غیر منطقی جلوه می دهند؛ نگران دنیای پر زرق و برق دو روزه خود بوده و می گویند این موضع گیری ها علیه جامعه جهانی!!! (بخوانید رژیم کودک کش صهیونیستی و دولت های حامی آن) به ضرر منافع مردم ایران است. خواسته این عده این است که جعلیت این رژیم را بپذیریم، حقانیت اسلام و اصول اولیه انسانی را فدای آن کنیم، مهر تایید بر باور برتر بودن نژاد اسرائیل بزنیم و یوغ بردگی به گردن آویزیم.
تاریخ جنایات رژیم صهیونیستی و کاسه لیسانش با مردم مقاوم فلسطینی، خود سند بطلان پذیرش این خط است اما گویا عده ای چشمانشان کور و گوشهایشان کر شده و دنیا را از دریچه ابلیس و ابلیس صفتان می بینند.
در گوشه ای از دنیا اگر شنیده شود حیوانی را آزردند یا لانه پرنده ای را ویران کردند کمپین هاست که به راه می افتد و وا مصیبت هاست که سر داده می شود، اما وقتی به مراکز مقدسی چون قبله اول مسلمین و نوامیس و جان افراد مورد هجوم قرار می گیرد شاهد همین مجامع به اصطلاح حقوق بشری و حقوق حیوانات هستیم. به راستی چه دنیای کثیفی است دنیایی که سگ و گربه اش بر انسان مهم تر می شود.
آیا تا کنون خطر اخلاقی، جانی، بهداشتی و کشتار نسلی که با اعمال رژیم منحوس صهیونیستی در فلسطین مشاهده می شود، کفایت نمی کند تا برای نابودی اش دستان فلسطین را محکم بفشاریم؟ نقش رژیم صهیونیستی به عنوان یک مقر مهم عملیاتی و اجرایی علی بشریت موید این مسئله است که باید علیه او ایستاد و نابودش کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات