صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۱۱۷۱۹

اخبار کوتاه شنبه 13 مرداد

سیدمحمود نوابی، رئیس سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با بیان اینکه اطلاعات 510 هزار انبار در کشور در سامانه قرار داده شد، گفت: اگر کسانی کالایی در غیر از این انبارها داشته باشند، ظن قاچاق و احتکار محسوب می‌شود. وی گفت: در چهار ماهه نخست امسال 118 هزار بازرسی از انبارها داشتیم که از این تعداد در حوزه کالای قاچاق 3 هزار پرونده به ارزش 15 میلیارد تومان تشکیل شد.
به گزارش شبکه المسیره یمن، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور شامگاه جمعه 12 مرداد اعلام کرد یک فروند موشک بالستیک از نوع «زلزال 1» را به محل تجمع نظامیان رژیم سعودی در منطقه «ملحمه» استان «جیزان» عربستان شلیک کرده است. این یگان همچنین اعلام کرد دو موشک از نوع زلزال را به محل تجمع نیروهای وابسته به ائتلاف عربستان سعودی در منطقه عسیر شلیک کرده است.
مناقبی، رئیس مجمع واردات گفت: کسانی که تا امروز از ارز دولتی استفاده کرده‌اند، خیلی وابسته به بخش خصوصی واقعی در کشور نبوده‌اند؛ بنابراین تقاضای ما این است که اعلام شود این ارز به چه کسانی و برای چه داده شده است؟ وی افزود: کارت بازرگانی نیز در سال‌های قبل مشکلاتی داشته است و کسانی بوده‌اند که از کارت‌های یکبار مصرف استفاده غیر قانونی کرده‌اند.
سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در اظهاراتی خواهان تشکیل دادگاه صحرایی برای متهمان اقتصادی شد و تأکید کرد، در وضعیت فعلی نیروهای انقلاب باید آرایش نظامی به خود بگیرند. او با کنایه به نمایندگان مجلس گفت: برخی نماینده‌ها به جای پیگیری مشکلات مردم دنبال مجوز کنسرت و حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستند.
یک کارشناس جمعیت‌شناسی گفت: زودتر از آنچه فکر می‌کردیم، نرخ رشد جمعیتی در ایران صفر خواهد شد. قاسمی افزود: پیش‌بینی‌های جدید نشان می‌دهد این اتفاق حدود پنج سال زودتر و در سال ۱۴۱۵ رخ خواهد داد؛ اما سیاستگذاران هنوز تحولات نگران‌کننده جمعیتی را جدی نمی‌گیرند.
علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به طرح استیضاح خود در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: در هفت ماه دو بار از مجلس رأی گرفتم. دوباره استیضاح می‌شوم، در حالی که حق دفاع در کمیسیون را نداشتم و مستقیم به صحن آورده شدم!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات