صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۱۲۵۷۶

اخبار کوتاه سه‌شنبه 17 مهر

اسماعیل نجار، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: برخی از سلبریتی‌ها مبالغی را که جمع‌آوری کردند، حتی اعلام هم نکردند و گفته می‌شود برخی از آنها بدهکار بانکی بودند و بانک این مبالغ را برداشت کرده است. به گفته وی، تنها یک خانم در منطقه زلزله‌زده اقداماتی را انجام داده و دیگر افرادی که برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده مبالغی را جمع‌آوری کرده بودند، اقدام خاصی انجام نداده‌اند و با دستگاه‌های مربوطه هماهنگ نشدند.
فرمانده کل سپاه با اشاره به دور جدید تفرقه‌افکنی‌های دشمنان از دی ماه سال گذشته تاکنون اظهار داشت: حمایت رژیم صهیونیستی از سلطنت‌طلب‌ها و منافقان ضد جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد ناامنی در کشور است. سرلشکر جعفری افزود: با وجود همه دشمنی‌ها ضد انقلاب اسلامی و ملت ایران، امنیت و آرامش در کشور ما مثال‌زدنی است و ما در عرصه دفاع و امنیت هیچ مشکلی نداریم.
وزارت خارجه ترکیه برای دومین بار طی هفته اخیر، سفیر عربستان سعودی را برای توضیح درباره ناپدید شدن «جمال خاشقجی» فعال رسانه‌ای ضد سعودی، احضار کرد. به نوشته روزنامه «دیلی صباح» وزارت خارجه ترکیه پس از احضار مجدد سفیر عربستان سعودی به وی اعلام کرد ساختمان کنسولگری این کشور در استانبول باید تفتیش شود.
دولت سرانجام آمار مصرف بنزین را که از پایان تیر ماه تاکنون محرمانه مانده بود، اعلام کرد. هم اکنون مصرف بنزین 91 میلیون لیتر در روز است که این رقم با وجود پایان یافتن سفرهای تابستانی و کاهش ترددهای بین شهری، رشد غیرعادی را نسبت به متوسط مصرف 80 میلیون لیتر شش ماه پیش نشان می‌دهد.
محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: وزیر کشور تصمیم نهایی را درباره ماندن یا رفتن شهردار تهران می‌گیرد و ما منتظر نظر وزیر هستیم. وی افزود: شورای شهر تهران نامه‌ای به وزیر کشور درباره دلایل ماندن شهردار تهران نوشته است که در حال بررسی است.
رسانه آمریکایی «واشنگتن‌فری‌بیکن» نوشت: «شماری از مقامات بلندپایه وزارت خزانه‌داری آمریکا که برخی از آنها به حفظ توافق هسته‌ای امیدوار هستند، در تلاشند از قطع دسترسی ایران به نظام‌های مالی و سامانه سوئیفت جلوگیری کنند.»
بر اساس اخبار منتشر شده، قرار است رئیس‌جمهور هفته آینده با تعدادی از فعالان سیاسی جریان اصولگرا دیدار و گفت‌وگو کند. هفته گذشته هم حجت‌الاسلام روحانی با جمعی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب دیدار و گفت‌وگو کرده بود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات