صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۱۳۲۶۰

اخبار کوتاه دوشنبه 3 دی

شبکه تلویزیون ملی رژیم صهیونیستی در تحلیلی ادعا کرد، یکی از علل تصمیم ترامپ برای بیرون بردن نیروهای آمریکایی از سوریه، این نگرانی بوده است که سپاه پاسداران و فرماندهی سپاه قدس، یک رشته عملیات علیه سربازان آمریکایی تدارک ببینند. در ادامه خبر ادعا شده است، «فرماندهان سپاه پاسداران قصد داشتند با انجام یک رشته عملیات علیه سربازان آمریکایی و کشتن‌ شماری از آنان، موجب تحقیر هرچه بیشتر ایالات متحده شوند.» به نظر می‌رسد رسانه‌های رژیم صهیونیستی این‌گونه تحلیل‌ها را برای انحراف افکار عمومی ارائه می‌کنند.
حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: بودجه طرح تحول سلامت در سال اولی که تصویب شد،۴۸۰۰ میلیارد تومان از هدفمندی یارانه‌ها بوده است. ۲ هزار میلیارد تومان هم دولت در سال اول برای رفع مشکلات موجود اضافه داد؛ ولی در سال‌ دوم همان ۴۸۰۰ میلیارد تومان و در سال دوم ۴۰۰۰ میلیارد تومان بود. امسال هم بودجه این طرح ۳۸۰۰ میلیارد تومان بوده و در بودجه ۹۸ هم ۳۸۰۰ میلیارد تومان است که امیدواریم صد درصد تخصیصش را داشته باشیم.
رضا ترکاشوند، دبیرکل کانون صرافان اظهار داشت: صرافی‌های غیر بانکی مجاز نیستند به جز ۲۳ نوع ارز خدماتی و تا سقف ۲ هزار دلار معامله انجام دهند. این روزها نقش بانک‌ها در انجام معاملات ارزی بیشتر شده است؛ زیرا صرافی‌های بانکی از نظر ارزی بیشتر تأمین می‌شوند. وی افزود: دلالان فقط برای تحریک بازار و فروش ارز‌های خود به بازار جو می‌دهند که با وجود اقدامات خوب بانک مرکزی نباید آنها را جدی گرفت.
اکبر اعلمی، نماینده مجلس ششم و هفتم، ضمن اعتراض به وضع ناگوار مجلس دهم گفت: رفتار اصلاح‌طلبان و دولت مورد حمایت‌شان به‌گونه‌ای بوده است که بعید می‌دانم بار دیگر مردم با شنیدن اسم رمز «تکرار می‌کنم» دچار اشتباه شده و به فهرست اشخاص و محافل اصلاح‌طلب رأی دهند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات