صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۱۳۴۱۱

اخبار کوتاه یک‌شنبه 16 دی

عبدالله ناصری، مشاور رئیس دولت اصلاحات در اظهاراتی عجیب گفت: «در مورد جابه‌جایی برخی از وزرا ببینید جایگزین‌ها چه کسانی بوده‌اند. وقتی وزیر نسبتاً موفقی مثل آقای شریعتمداری برداشته می‌شود، شخصی جایگزین وی می‌شود که فاصله بسیار معناداری با وزیر قبلی دارد. این مسئله را در مورد وزیر راه و شهرسازی نیز می‌توانیم به‌ وضوح مشاهده کنیم.» نکته جالب توجه آن است که هر دو وزیر نام برده شده، به دلیل بالا رفتن حجم نارضایتی‌ها از عملکردشان و قرار گرفتن در آستانه استیضاح و برای فرار از پاسخگویی به انتقادات عمومی استعفا دادند.
مؤسسه رتبه‌بندی «مودیز» طی گزارش اخیر خود اعلام کرد: قیمت نفت و گاز در بازار جهانی طی سال ۲۰۱۹ نوسان خواهد داشت؛ اما می‌توان برای آن یک بازه قیمتی تعیین کرد. این مؤسسه بازه قیمتی برای نفت آمریکا را ۵۰ تا ۷۰ دلار در هر بشکه پیش‌بینی کرد. مودیز همچنین قیمت میعانات گاز طبیعی را ۴۵ درصد قیمت نفت آمریکا پیش‌بینی کرده و بازه قیمتی آن را ۲۲ تا ۳۲ دلار عنوان کرده است.
بنا بر اعلام نیروی دریایی ارتش، یکی از ناوگروه‌های این نیرو به زودی راهی اقیانوس اطلس می‌شود. این در حالی است که طرح برنامه این سفر به تأیید سلسله‌مراتب رسیده و امیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز در آذر ماه سال جاری گفته بود: «حضرت آقا فرمودند نیروی دریایی هر زمان برای دریانوردی اقیانوسی آمادگی لازم را داشت، این اقدام را انجام دهد.»
دولت‌آبادی، دادستان تهران درباره پرونده محمدرضا خاتمی که به تازگی مدعی تقلب هشت میلیون رأی در انتخابات سال ٨٨ شده بود، گفت: «مطابق بررسی‌ها، این اظهارات صحت نداشت و این فرد هفته قبل به دادستانی مراجعه کرده و تحقیقات به اتمام رسیده و به زودی در مورد این فرد تصمیم خواهیم گرفت.»
معاون فنی گمرک با تأکید بر اینکه در اخبار و رسانه‌ها گفته شد 140 هزار کانتینر در بنادر دپو شده، گفت: تا دیروز که آمار گرفته شده، 46 هزار کانتینر دپو شده وجود دارد. همچنین یک کشتی کالای اساسی برای تخلیه در روزهای آینده پهلوگیری می‌کند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات