صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۱۳۴۴۰
حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی در همایش تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی:

پیوند امت با ولایت، رمز ماندگاری انقلاب اسلامی/ تقابل انقلاب اسلامی و استکبار جهانی پایان ناپذیر است

به گزارش خبرنگار سایت بصیرت؛ حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه صبح امروز (سه شنبه ۱۸ دی) در همایش "تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی" در جمع فرماندهان، مسئولین و پاسداران در ستاد فرماندهی کل سپاه ، از انقلاب الهام‌بخش اسلامی به عنوان بزرگترین هدیه الهی برای ملت ایران یاد کرد و گفت: مهمترین و محوری ترین دستاورد انقلاب اسلامی تولد اسلام ناب محمدی(ص)، نفی حاکمیت های دروغین و طاغوتی و تحقق توحید و نظام ولایی است.

 وی با برشماری شاخص های نظام ولایی اظهار کرد: انطباق کامل نظام ولایی با مبانی اعتقادی اسلام و تجلی بخشی توحید ربوبی ، هماهنگی و همسویی با فطرت انسان، عاملیت وحدت حقیقی، مایوس کردن دشمن از جمله مهم ترین شاخص های نظام ولایی می باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی بزرگترین نعمت الهی برای بشریت را نعمت ولایت دانست و خاطرنشان کرد: رسالت نظام ولایی احیای جامعه اسلامی بود و در جامعه ولایی استعدادهای انسان رشد کرده ، بارور شده و مردم سالاری به معنای واقعی نمود پیدا می کند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه در ادامه خاطر نشان کرد: مدل حکومت دینی ما نظام ولایی است و ولایت فقیه مدل نظام ولایی در عصر غیبت است و انقلاب اسلامی با نابودی سلطه استکبار و با استقرار نظام ولایی جامعیت و کارآمدی دین را در اندیشه و عمل در عرصه های مختلف متجلی ساخت.

 وی افزود: ۴۰ سالگی نظام ولایی با وجود همه دشمنی ها، توطئه ها و فتنه ها دستاوردی است که هیچ امتی تاکنون از آن برخوردار نبوده و منشأ دستاوردهای فراوان انقلاب در عرصه های دیگر نیز شده است، از این رو باید قدردان این نعمت بزرگ بوده و در راستای تحکیم و تقویت آن تلاش کنیم تا زمینه و بستر تحقق نهضت ظهور فراهم شود.

 نماینده ولی فقیه در سپاه یادآور شد: انقلاب اسلامی در طی ۴ دهه به رغم فراز و نشیب ها هیچگاه متوقف نشده و اینکه امروز استکبار جهانی اذعان به شکست برابر انقلاب اسلامی و گفتمان مقاومت دارد و شاخص‌های ابرقدرتی خود را از دست رفته می‌بیند متاثر از نظام ولایی و ولایتمداری امت است.

 حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را اتصال و پیوند امت و ولایت توصیف و تصریح کرد: امروز استکبار جهانی و دشمنان در صدد ایجاد خدشه در نقطه اتصال امت و ولایت هستند ؛ آنچه موجب گذر از بحران ها و فتنه ها در طی چهار دهه گذشته شده است در پرتو ولایت مداری و پیوند امت با ولایت بوده است.

 وی با بیان اینکه تقابل انقلاب اسلامی با استکبار جهانی به دلیل ویژگی‌های حق و باطلی پایان ناپذیر است گفت: تمام دشمنی های جبهه استکبار با انقلاب اسلامی و نظام ولایی به دلیل آن است که انقلاب زنده و بالنده بوده و مستکبران و ایادی آنها دریافته اند که با وجود این نظام الهام بخش و حرکت توفنده آن مرگ تدریجی آنها رقم خواهد خورد و محکوم به نابودی هستند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان استقامت و  مقاومت را عامل غلبه بر مشکلات کاستی‌ها و توطئه های دشمنان  عنوان و خاطرنشان کرد: مقاومت و تحمل مشکلات مصداق عمل صالح و مجاهدت در راه خداست که سعادت دنیوی و اخروی و امید و نشاط نسبت به آینده را به همراه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات