صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۱۳۷۳۷

اخبار کوتاه یک‌شنبه 14 بهمن

روزنامه «ابتکار» در مطلبی نوشت: «سران و لیدرهای جریان اصلاحات باید پاسخگوی مردم باشند؛ چرا که با یک ائتلاف نپخته مردم را بسیج کردند که از او [حسن روحانی] حمایت کنند... افرادی که در شورای‌عالی سیاست‌گذاری تصمیم گرفتند الآن باید پاسخگو باشند... جبهه اصلاحات باید بابت اشتباهی که مرتکب شده‌اند، از مردم عذرخواهی کنند و دولت را تحت فشار قرار دهند. جریان اصلاحات باید بپذیرد که عمل نسنجیده‌ای را در جریان انتخابات مرتکب شد.»
فرمانده کل سپاه در واکنش به صید ماهی به دست چینی‌ها در آب‌های جنوبی کشور، گفت: سیستم‌های دولتی و شیلات نباید جلوی مردم در استفاده از منابع طبیعی دریا را بگیرند و با دادن مجوز به کشتی‌های خارجی مردم را بیکار کنند. سردار جعفری افزود: به نهاد‌های بسیج و سپاه دستورات لازم داده شده تا از مردم مستضعف جاسک و بهره‌برداری آنان از دریا حمایت شود.
وزارت خارجه انگلیس در صفحه خود در توئیتر نوشته است، این کشور «قاطعانه به تعهد خود به توافق تاریخی هسته‌ای سال 2015 با ایران [برجام]» پایبند خواهد ماند و این تعهد «تا زمانی که ایران به اجرای آن ادامه دهد» ادامه می‌یابد. گفتنی است، این ادعا در حالی مطرح می‌شود که اروپایی‌ها اگرچه در لفظ از برجام حمایت می‌کنند، اما عملاً همان راه آمریکا را می‌روند.
ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه ایران به معنای واقعی پایگاه سیاسی و تمدنی جهان اسلام است و شایستگی رهبری اسلام را دارد، گفت: ایران هویت، استقلال و عزت را به امت اسلام بازگرداند. وی همچنین با انتقاد از دولت‌های عربی، تأکید کرد: رژیم‌های عربی برای حفظ تاج و تخت خود مجبور به برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی هستند.
سفارت رژیم صهیونیستی پس از آنكه «اكاترينا زاخاریئوا» وزير خارجه بلغارستان در ديدار سيد‌عباس عراقچي، معاون سياسي وزير امور خارجه کشورمان بر حمايت كشورش از برجام تأكيد كرد، در بيانيه‌اي سراسر دشنام نسبت به ايران از مقامات آن كشور خواست ماهيت جمهوري اسلامي ايران را از ياد نبرند!
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات