صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۱۳۹۱۰

حرف روز/ ما بيدارتر مي‌شویم!

در روزهای گذشته تعدادی از عزیزترین همکاران‌مان در عملیات تروریستی خاش به فیض شهادت و جانبازی نائل آمدند[...]
پایگاه بصیرت / فرهاد مهدوی
یادداشت: در روزهای گذشته تعدادی از عزیزترین همکاران‌مان در عملیات تروریستی خاش به فیض شهادت و جانبازی نائل آمدند، اگر چه دشمن به دنبال آن بود که با شهادت فرزندان ملت در چهل سالگی انقلاب در ایمان مردم به انقلاب تردید ایجاد کند؛ اما تشییع باشکوه شهدا روی دستان مردم ولایتمدار اصفهان انگیزه جهاد و دفاع از وطن را در همه اقشار خروشان‌تر کرد.
دشمن در زمانی به عملیات‌های کور علیه فرزندان انقلاب دست می‌زند که با شرایط ذیل نتوانسته است به اهداف خود برسد:
1ـ دشمن به دنبال آن بود که مردم جشن 40 سالگی انقلاب را نبینند؛ اما به لطف و عنایت خداوند متعال و توجه ویژه امام زمان ارواحنا فداه، بهترین جشن در 40 سالگی انقلاب در اوج امنیت و اقتدار در کشور برگزار شد.
2ـ تحریم‌های دشمن و تنگ کردن عرصه‌های اقتصادی بر مردم در کشورهای دیگر همواره یک پیامد داشته و آن باز کردن گارد سیاسی نظام برای دخالت سیاسی و نظامی بوده است؛ اما به دلیل هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم گارد انقلاب نسبت به آنان تهاجمی‌تر شده است.
3ـ در جبهه منطقه‌ای دشمن در این سودا بوده است که با سیاست چماق و هویج از یک سو فرزندان انقلاب را در خارج از مرزها به انفعال و ترک جبهه وادار کند و در عرصه دیپلماتیک آنها را پای امضای معاهداتی، چون پالرمو، FATF و CFT بکشاند؛ اما همین نیز به در بسته بصیرت مسئولان و مردم انقلابی برخورد کرده و تاکنون نتیجه‌ای نگرفته است.
4ـ در عرصه بین‌المللی نیز از ماه‌ها پیش دشمن درصدد تدارک یک جبهه قوی ضد ایرانی بود که بتواند زمینه‌های چالش و جنگ را برای ایران ایجاد کند و با ایجاد جنگ روانی مبنی بر حمله قریب‌الوقوع، فضای ناامن روانی را در ایران دامن بزند که این حربه نیز به گفته رسانه‌ها و اندیشکده‌های آمریکایی در سیرک ورشو نه تنها موفقیتی به دست نیاورد، بلکه آمریکا را مفتضح کرد؛ به گونه‌ای که یک تحلیلگر آمریکایی نوشت: «هرگز فراخوان برگزاری یک نشست بزرگ جهانی را تا زمانی که در راستای تحقق اهداف تو نباشد، صادر نکن.»
این رفتارهای آمریکا و اذنابش ناشی از شکست آنها در جبهه‌های متعدد از انقلاب است؛ در پایان یادآوری این جمله حضرت امام در اوج ترورهای منافقان راهبرد همیشگی ما در نگاه به شهادت است: «بكشيد ما را؛ ملت ما بيدارتر مي‌شود. ما از مرگ نمي‌ترسيم.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات