صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۱۴۲۸۱

گزارش روز/ سابقه مورد نیاز برای مدیر شدن در تهران!

فعالیت و بازداشت در فتنه 88، حمایت از متهمانی که به جرم جاسوسی دستگیر شده‌اند، رفاقت و حمایت ویژه از کاوه مدنی، حمایت از سران فتنه و تلاش برای رفع حصر بدون هزینه! سابقه عضویت در حزب منحله مشارکت، نامه‌نگاری با رئیس‌جمهور ایالات متحده[...]

یادداشت: فعالیت و بازداشت در فتنه 88، حمایت از متهمانی که به جرم جاسوسی دستگیر شده‌اند، رفاقت و حمایت ویژه از کاوه مدنی، حمایت از سران فتنه و تلاش برای رفع حصر بدون هزینه! سابقه عضویت در حزب منحله مشارکت، نامه‌نگاری با رئیس‌جمهور ایالات متحده! و... رزومه‌ای است که می‌توان با آن در شهرداری تهران مسئولیت گرفت؛ چنانکه «امیر آریا زند» با حکم پیروز حناچی سرپرست جدید برج میلاد شد!

آیا هیچ دستگاه نظارتی وجود ندارد که به شهردار تهران تذکر دهد که قرار گرفتن فتنه‌گران در پست‌ها و جایگاه‌های مختلف در شهرداری تهران خلافی آشکار است؟ آیا هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای جلوگیری از بازگشت خزنده فتنه‌گرانی که سخت‌ترین و بزرگ‌ترین آسیب را به کشور زدند و به تعبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی کشور را تا لبه پرتگاه بردند، وجود ندارد؟

اگر وجود دارد، چرا شاهد انتصاب چنین فردی در مدیریت و سرپرستی یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های شهری با امکانات و بودجه قابل توجه هستیم؟ اگر وجود ندارد که گویا چنین است! با توجه به آنکه شهرداری تهران، ۹۰۰ پست مدیریتی سازمانی دارد و به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی دارای امکانات و ظرفیت‌های ویژه است، جای این نگرانی وجود دارد که شاهد حضور بیشتر و بیشتر فتنه‌گران در سطوح مدیریتی این شهر باشیم، حضوری که می‌تواند نگرانی‌های فراوانی درباره سوءاستفاده از ظرفیت‌های شهر تهران و قرار گرفتن این ظرفیت‌ها در دست جریان‌های حامی فتنه به وجود آورد! به ویژه آنکه این روزها در رسانه‌های نزدیک به جریان‌های تندرو و برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب سخنان مشکوکی از شکل‌گیری اعتراضات از شمال تا جنوب تهران و... شنیده می‌شود!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات