صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۱۴۴۴۶

گزارش روز/ سردار سلامی فرمانده کل سپاه شد

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا در حکمی با سپاس از خدمات ارزشمند و ماندگار سردار سرلشکر جعفری در فرماندهی سپاه، سردار سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه منصوب کردند[...]

یادداشت: حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، فرمانده معظم کل قوا در حکمی با سپاس از خدمات ارزشمند و ماندگار سردار سرلشکر جعفری در فرماندهی سپاه، سردار سلامی را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه منصوب کردند. متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی
نظر به ابراز ضرورت جابجایی در فرماندهی سپاه از سوی سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری و با سپاس از یک دهه خدمت باارزش و پرحجم و ماندگار معزی‌الیه، با توجه به شایستگی‌ها و تجارب ارزنده جناب‌عالی در مدیریت‌های کلان و مسئولیت‌های گوناگون نهاد انقلابی و جهادی و مردمی سپاه، شما را با اعطای درجه سرلشکری به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم. انتظار دارد ارتقای توانمندی‌های همه‌جانبه و آمادگی در همه بخش‌ها و نیز تقویت گوهر درونی سپاه، یعنی تقوا و بصیرت و همچنین گسترش مدیریت‌های برخوردار از بنیه‌ معنوی و توانایی‌های کارشناسی و اعتلای فرهنگی که در مدیریت سردار جعفری بدان پرداخته شده است، با ابتکارات جناب‌عالی افزایش یابد و سپاه در حرکت خود به سوی تکامل، گام‌های بلند بردارد. توفیقات شما و همکاران‌تان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای/ ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸
همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم جداگانه‌ای، سردار سرلشکر جعفری را به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم اروحنا فداه منصوب کردند. متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
نظر به تمایل جناب‌عالی به حضور در عرصه‌های فرهنگی و نقش‌آفرینی در جنگ نرم و با تقدیر از تلاش‌های شایسته‌تان در دوران فرماندهی کل سپاه، شما را به مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه منصوب می‌کنم. بهره‌گیری از ظرفیت‌های گسترده و توانمندی‌های ژرف در جامعه به ویژه علمای دینی و نخبگان فرهنگی و جوانان جهادی و انقلابی برای گسترش و تبیین معارف انقلاب اسلامی بر پایه خطوط ترسیم‌شده در بیانیه گام دوم، با برنامه‌ریزی عالمانه و مدبرانه و تعامل و هم‌افزایی با مجموعه‌های فرهنگی سپاه و بسیج از جناب‌عالی انتظار می‌رود. توفیق شما را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای/ ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات