صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۱۴۶۰۰

اخبار کوتاه سه‌شنبه 10 اردیبهشت

عبدالعزیز آل اسحق روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی قطری در جریان «سمینار الجزیره» در دوحه اظهار داشت: «اگر ما تصمیم بگیریم که با ایران وارد جنگ شویم، نه ایالات متحده آمریکا قادر به حمایت از ما در برابر آن خواهد بود، نه ارتش‌های عربی توانایی پشتیبانی از ما در برابر جمهوری اسلامی ایران را دارند.» وی ادامه داد: «دکتر ناصرالدویله روزی گفته بود که ارتش عراق، کویت را با اتوبوس اشغال کرد. من فکر می‌کنم حشدالشعبی‌ـ و نه ایران‌ـ اگر بخواهد عربستان سعودی را اشغال کند، با اپلیکیشن «اوبر» [تاکسی اینترنتی] آن را اشغال خواهد کرد.»

جواد جاویدنیا، معاون دادستان کل کشور در پاسخ به این پرسش که توئیت ساختگی منتسب به روحانی مازندرانی مربوط به منافقان بوده و مهناز افشار بازنشر کرده است و اینکه آیا قرار نیست پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شود؟ گفت: «بله، متأسفانه. اقدامات لازم در دستگاه قضایی در حال انجام است و بیان برخی موارد باعث می‌شود کار لطمه بخورد، قطعاً به دنبال اجرای قانون هستیم و هر کسی هر اقدامی انجام می‌دهد، باید پاسخگوی اعمال و رفتارش باشد. قطعاً سلبریتی‌ها تأثیر جدی در این قضایا دارند و باید در مطالبی که منتشر می‌کنند، خیلی دقت کنند.»

عبدالرضا مصری، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: «20 هزار تن برنج هندی آنقدر در انبارها نگه داشته شد و توزیع نکردند که فاسد شد و نهایتاً صورت‌جلسه کردند، رنگ زدند و به دامداری‌ها دادند و هیچکس هم پاسخگو نشد.» وی تأکید کرد: «دولت عزمی برای مبارزه با فساد ندارد و مشخص نیست سود واردات کالاها با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان و عرضه آنها به ارزش ۱۰ هزار تومان به جیب چه کسانی می‌رود.»

براساس نتایج تازه‌ترین نظرسنجی «ای‌بی‌سی نیوز‌ـ واشنگتن پست»، بیش از 50 درصد پرسش‌شوندگان اعلام کرده‌اند که در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا به «دونالد ترامپ» رأی نخواهند داد. در این نظرسنجی تنها 39 درصد از پرسش‌شوندگان از عملکرد ترامپ در دوران ریاست‌جمهوری‌اش ابراز رضایت کردند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات