صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۱۴۶۲۷

هشدار سرلشکر رشید به کشورهای منطقه

از کشورهای همسایه در منطقه انتظار داریم از رفتار همسو با منافع آمریکا و اسرائیل غاصب که هدفی جز اختلاف و جنگ در منطقه ندارند، خودداری کنند زیرا هزینه آن برای تمام مردم منطقه است و به زندگی مشترک در این منطقه آسیب خواهد زد.

سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) در دوازدهمین گردهمایی فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: ما با کشورهای همسایه در منطقه منافع مشترک برای ثبات و امنیت و توسعه داریم و انتظار داریم از رفتار همسو با منافع آمریکا و اسرائیل غاصب که هدفی جز اختلاف و جنگ در منطقه ندارند، خودداری کنند زیرا هزینه آن برای تمام مردم منطقه است و به زندگی مشترک در این منطقه آسیب خواهد زد.
وی افزود: ما به زندگی مسالمت آمیز با همسایگان‌مان باور داریم و برای آن تلاش خواهیم کرد و امیدواریم با درایت، توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جنگ در منطقه با شکست همراه شود چراکه در غیر این صورت منطقه در گردابی از حوادث مخاطره آمیز و غیرقابل پیشبینی از نظر موضوع و زمان فرو خواهد رفت.
سرلشکر رشید تاکید کرد: ما از تجربه دوران دفاع مقدس آموخته ایم اگر قدرت نداشته باشیم مورد تهاجم قرار می گیریم، بنابراین ما از موجودیت و منافع مردم‌مان، قدرتمندانه دفاع خواهیم کرد تا تداوم زندگی عزتمندانه برای ملت عزیز ایران فراهم شود.
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء(ص) با بیان اینکه ما در جنگ هزینه و خسارت های انسانی و مالی آن را تجربه کرده ایم، خاطرنشان کرد: ما از جنگ در منطقه استقبال نمی کنیم چراکه قطعا به سود آمریکا و رژیم صهیونیستی است، اما ما مرد جنگیم و در برابر هر متجاوزی می ایستیم و او را با یاری خداوند شکست خواهیم داد و هشدار می دهیم که هزینه جنگ تنها برای ملت ما نخواهد بود.
وی عنوان کرد: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج امروز باید بیش از گذشته برای دفاع از منافع و زندگی عزتمندانه ملت شریف ایران آماده و هوشیار باشند.
سرلشکر رشید در پایان تصریح کرد: عزت، موفقیت و قدرت ایران و ملت عزیز در سایه لطف خداوند حکیم، دعای خیر شهدا، تدبیر رهبر معظم انقلاب و ایستادگی دولت و جانفشانی ملت شریف ایران و نیروهای مسلح برقرار خواهد بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات