کهگیلویه و بویراحمد >>  عمومی >> یادداشت مخاطبین
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳  ، 
کد خبر : ۳۱۵۴۶۴

ائتلاف ناموفق سعودی، صهیونیستی بر علیه ایران

پایگاه بصیرت / محمد علی آرمیده
ائتلاف سعودی صهیونیستی دسیسه های دیگر را با حمله به نفتکش‌ها در دریای عمان دنبال می کرد که در ذیل به ابعاد این موضوع می پردازیم:
سناریو حمله به نفتکش‌ها بنا به قرائن و شواهد موجود و اعتراف و خود اظهاری افسر اطلاعاتی اماراتی، از قبل توسط سرویس جاسوسی موساد طراحی شده بود و از طریق سرویس جاسوسی سعودی، اماراتی اجرا گردید.
این اقدام با هدف عملیات روانی علیه ایران و فشار مضاعف به رهبران ایران جهت پذیریش پیشنهاد مذاکره ترامپ از انجام پذیرفت.
حمله به نفتکش‌ها بنا به اظهار نظر‌های کارشناسی و شرکت سازنده آن ها، از طریق مین گذاری دریایی نبوده و این ادعای مضحک آمریکا و هم پیمانانش که ادعا داشتند یک فروند قایق جنگی ایرانی شب هنگام اقدام به مین گذاری نفتکش‌ها کرده در جلسه شورای امنیت مورد پذیرش اعضاء قرار نگرفت و این سناریو خیلی زود نقش بر آب شد.
اقدامات مشابه در بندر فُجیره نشان از شلوغ کاری جریان سعودی- صهیونیستی با هدف بر افروخته کردن شعله جنگ در خاورمیانه صورت گرفت تا آمریکا را تحریک به جنگ علیه ایران نمایند، جنگی که پایاناش با آمریکا نبوده و سرانجام نافرجامی برای آمریکا و هم پیمانانش بدنبال خواهد داشت.
در دکترین دفاعی جمهوری اسلامی هرگز چنین اقداماتی در شرایط صلح تعریف نشده، اما در طرف مقابل سوابق اقدامات خرابکارانه و تروریستی در پرونده سیاه سرویس جاسوسی موساد بر همه دنیا آشکار است.
همکاری و نجات ملوانان نفتکش‌ها توسط جمهوری اسلامی ایران و برخورد‌های انسان دوستانه وتحسین طرف مقابل، آب پاکی بود که بر سینه دسیسه گران سعودی، صهیونیستی ریخته شد و افکار عمومی جهان را بیشتر از هر زمان دیگر از آنان متنفر ساخت.
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات