صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۱۵۵۸۶

شمخانی: تجاوز هواپیماهای بیگانه به مرزهای هوایی ایران خط قرمز ماست

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مرزهای هوایی ایران خط قرمز است و فرقی ندارد که هواپیمای کدام کشور از آن عبور کرده است به متجاوز همواره پاسخ سخت داده و خواهیم داد.

شمخانی: تجاوز هواپیماهای بیگانه به مرزهای هوایی ایران خط قرمز ماست

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی دیروز در حاشیه اجلاس مقامات عالی امنیتی 120 کشور جهان در روسیه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: ما بارها تاکید کرده‌ایم که با همه قوا از خطوط هوایی کشورمان و مرزهای آبی سرزمین خود دفاع می‌کنیم.
شمخانی در ادامه افزود: "اف ای آر" (مرز هوایی) ما خط قرمز است و فرقی ندارد که هواپیمای کدام کشور از آن عبور کرده است به متجاوز همواره پاسخ سخت داده و خواهیم داد.
این در حالی است که روابط عمومی کل سپاه از سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی  امریکایی در ساعات اولیه بامداد امروز، پس از تجاوز به فضای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران مقابل منطقه کوه مبارک استان هرمزگان توسط آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه خبر داد.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این اطلاعیه  اعلام کرد: نخستین ساعات بامداد امروز (پنجشنبه 30 خرداد) یک فروند پهپاد جاسوسی "گلوبال هاوک "امریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در منطقه روبروی  کوه مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد.
 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات