صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۱۵۸۰۳

اخبار کوتاه چهارشنبه 12 تیر

«مرتضی عزالدین» مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران درباره بزرگ‌ترین پروژه محیط‌ زیستی کشور گفت: در این پروژه تاکنون ۹۰۰۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری، ۱۹۲ کیلومتر خطوط انتقال و تونل، ۲۰ واحد تصفیه‌خانه فاضلاب برای ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر در نظر گرفته شده است. عزالدین با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر ۶۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: برای هر یک متر لوله‌گذاری با احتساب هزینه خرید لوله، حفاری، پیمانکار و ترمیم آسفالت حدود ۴۰۰ هزار تومان هزینه می‌شود.

یک وبگاه صهیونیستی با اشاره به سخنان‌ دبیرکل حزب‌الله مبنی بر توانایی این جنبش برای ورود به «الجلیل» اعلام کرد، حزب‌الله قصد دارد در صورت لزوم هزاران رزمنده یگان «رضوان» را وارد فلسطین اشغالی یا پایگاه‌های آن کند. گفتنی است، کارشناسان و تحلیلگران رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش احتمالات درباره وقوع جنگ مجدد با حزب‌الله، درباره ضعف نیروی زمینی خود هشدار داده‌اند.

«عزت‌الله ضرغامی» عضو شورای عالی فضای مجازی و انقلاب فرهنگی با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: «سال‌هاست که یک تفکر نادرست، رسانه‌ای شدن برخورد با قضات فاسد را به صلاح قوه قضائیه نمی‌داند. حالا که قرار است روند مبارزه با فساد در قوه تشدید شود، اطلاع‌رسانی مستمر از جزئیات اقدامات، مورد انتظار افکار عمومی است. این رویکرد به صلاح همه است.»

«برنی سندرز» سناتور دموکرات آمریکایی با انتقاد از نقش دولت ترامپ در جنایات عربستان علیه مردم یمن، گفت: «او مصوبه کنگره آمریکا را که من از آن حمایت کردم و ما در مجلس سنا و نمایندگان توانستیم آن را تصویب کنیم وتو کرد؛ مصوبه‌ای که ایالات متحده را از جنگ وحشتناک یمن خارج می‌کرد؛ جنگی که دیکتاتور بی‌رحمی به نام محمدبن‌سلمان آن را رهبری می‌کند.»

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توئیتری تأکید کرد: «هر زمان که سه کشور اروپایی تعهدات اقتصادی خود را انجام دهند، ایران به اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک پایبند خواهد بود. ایران به تعهدات خود تحت برنامه جامع اقدام مشترک دقیقاً به شیوه مشابه سه کشور اروپایی پایبند خواهد بود و با آنها تطبیق خواهد یافت. این روش به اندازه کافی منصفانه است.»

«الکساندر نواک» وزیر انرژی روسیه در مصاحبه با «دن مورفی»، مجری شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی گفت: «در خصوص محدودیت‌ها علیه صادرات نفت ایران از این کشور حمایت می‌کنیم و معتقدیم که این تحریم‌ها غیر قانونی هستند؛ آنها به تأیید سازمان ملل متحد نرسیده‌اند.» وی اضافه کرد: «این اقدامات هستند که اوضاع را بی‌ثبات می‌کنند.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات