صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۱۵۹۴۰
خیالبافی رضا پهلوی همچنان ادامه دارد:

سودای تاج و تخت

ربع پهلوی در حالی نتیجه اتخاذ سیاست خارجی را برای ملت ایران، ویران کننده می خواند که فراموش کرده است 53 سال پدر و پدر بزرگش برای تاراج رفتن سرمایه‌های ملی و ویرانی منابع طبیعی، چه خوش رقصی ها که برای غربی ها نکردند.
پایگاه بصیرت / علی بیگدلی

در تاریخ 9 تیر ماه، ربع پهلوی در پیامی وضعیت کشور را بسیار بحرانی توصیف کرد و عنوان کرد که « این بحران تهدید کننده منافع ملی مردم است و ریشه در اتخاذ سیاستی دارد که جمهوری اسلامی به مدت چهل سال سرلوحه سیاست خارجی خود قرار داده است سیاستی که به دنبال صدور انقلاب به بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی ایران است». ربع پهلوی در حالی نتیجه اتخاذ سیاست خارجی را برای ملت ایران، ویران کننده می خواند که فراموش کرده است 53 سال پدر و پدر بزرگش برای تاراج رفتن سرمایه‌های ملی و ویرانی منابع طبیعی، چه خوش رقصی ها که برای غربی ها نکردند.

او سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران را عامل بی ثباتی در کشورهای منطقه و برهم زننده نظم جهانی معرفی میکند در حالی که ایشان و هم مسلکی های وطن فروش او؛ جنایتها و خباثت های کشورهای مستکبر را در طول چهل سال علیه ملتهای مسلمان بویژه ایران اسلامی نادیده می گیرند و برای خوش رقصی به جهان غرب، حرکت ملی و نافرمانی مدنی و مبارزه بدون خشونت علیه به اصطلاح ظلم و تبعیض حاکمان ایران اسلامی را تنها راه جلوگیری از فاجعه های دیگر تجویز میکند. 

«ربع پهلوی» که خود را سرآمد دیگر عناصر اپوزیسیون می‌داند، در مصاحبه با شبکه اسرائیلی i24NEWS ، با ادعای اینکه نظام جمهوری‌اسلامی نماینده مردم ایران نیست، از دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی خواست تا با تشدید فشارهای بین‌المللی به ایران و حمایت از گروه‌های اپوزیسیون (منظور خودش) به سقوط حکومت فعلی ایران کمک کنند. منتظر السلطنه آواره پهلوی که بیشتر عمر خود را در ینگه دنیا در حال خوشگذرانی سپری کرده، تصریح کرد که برای سرنگونی نظام جمهوری‌اسلامی و بدست گرفتن قدرت در ایران، نیاز به کمک و حمایت کشورهای خارجی است.

ربع پهلوی که عمری در خیال سرنگونی نظام جمهوری‌اسلامی و کسب دوباره تاج و تخت در ایران است، این روزها در شرایط خوبی قرار ندارد و شدیدا زیر انتقاد دشمنان و دوستان سابقش است. در این شرایط شازده ناکام پهلوی، هر روز در دیدارهای آشکار و مخفی با مقامات غربی و طی مصاحبه با رسانه‌های خارجی، علنا یا تلویحا خواستار کمک بیگانگان به او و دیگر گروه‌های اپوزیسیون برای سرنگونی نظام حاکم بر ایران می‌شود.

ربع پهلوی مانند دیگر عناصر اپوزیسیون، در هفته‌های اخیر برای همراه کردن مردم ایران با خود در راه مقابله با نظام جمهوری‌اسلامی، در رسانه‌هایشان به دروغ مخاطبینشان را از حمله احتمالی آمریکا به ایران می‌ترسانند و راه جلوگیری از حمله نظامی آمریکا را سرنگونی نظام اسلامی توسط مردم می‌دانند. و این در حالی است که به اذعان مقامات ارشد آمریکا، ایالات متحده هیچ برنامه‌ای برای حمله نظامی و جنگ به ایران ندارد!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات