صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۱۵۹۸۵

اخبار کوتاه یک‌شنبه 23 تیر

«علی صوفی» عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که در سال 1394 رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات بود، گفته است: در سال 1394 در تهران لیست ۳۰ نفره دادیم و مردم هم به آن رأی دادند؛ اما نتیجه آن، مجلس و نمایندگانی شده که نمی‌توانیم از هیچ‌کدام یک از آنان دفاع کنیم. عملکرد اصلاح‌طلبان در سال 1394 بُرد نبود، بلکه با اُفت مجلس، منافع ملی آسیب دید. بی‌خودی احساس پیروزی کردیم، ما نبُردیم، ما باختیم و با رقیب‌هراسی، رقیب‌مان را که با توان حداکثری به میدان آمده بود نیز به باخت کشاندیم.
مستندات بانک مرکزی نشان می‌دهد، در تاریخ 22 خرداد 1398 نرخ و نحوه تسعیر اقلام پولی دارایی‌ها و بدهی‌های ارزی بانک‌های کشور در سال 1397 مشخص شده است. بر اساس این، مبلغ 8500 تومان برای هر یورو و 7500 تومان برای هر دلار آمریکا و سایر اسعار برمبنای نرخ برابری آن در پایان سال تعیین شده است. نرخ اعلامی برای تهیه صورت‌های مالی بوده و سود ناشی از تسعیر دارایی‌ها و بدهی‌ها قابل تقسیم میان سهامداران نبوده و با مجوز بانک مرکزی به حساب افزایش سرمایه منظور می‌شود.
«رودی جولیانی» در پیامی توئیتری از گروهک تروریستی منافقین تعریف و تمجید کرد. وکیل شخصی «دونالد ترامپ» گروهک منافقین را جایگزین بسیار خوبی برای قدرت گرفتن در ایران خوانده و آنها را آزادی‌خواه توصیف کرد. جولیانی در حالی به جایگزینی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد که مقامات دولت آمریکا بارها مدعی شده‌اند، دولت ترامپ به دنبال تغییر رژیم در ایران نیست.
بانک مرکزی اعلام کرد، در پی انتشار اخباری در زمینه انتشار رمزارز بومی با مجوز این بانک، به آگاهی می‌رساند سیاست بانک مرکزی درباره رمزارزها طی بیانیه مورخ ١٩ تیر ماه 1398 به روشنی اعلام شده و هیچ شخص حقیقی و حقوقی درباره انتشار رمزارز با برخی اسامی مطرح شده از این بانک، مجوزی دریافت نکرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات